2015. február 16., hétfő

Manikűrvadász 15. forduló



A Manikűrvadász újabb fordulójának házigazdája Panka, a sorsolás pedig úgy hozta, hogy djkaty beauty blogjáról készítettem el egy manikűrt; ismét, ugyanis egy korábbi fordulóban már vadásztam tőle (akkori bejegyzés itt). Ezúttal egy félig nyomdázott - félig csillámos manit választottam tőle.

Eredeti (poszt itt):

Az én verzióm:


Alapszínnek a Moyra Gel Look 909-et használtam (lehet hogy azóta adtak neki valami nevet is, az én üvegemen még csak számozás van), nyomdázáshoz egy levélmintát választottam a Qgirl-013-as lemezről (Born Pretty Store-nál elérhető), a gyűrűs- és kisujjamon pedig a nedves lakkrétegre fekete glittert szórtam (Essence 3D glitters: 04 tonight at midnight). Fedőlakk a fotózáskor még nem volt rajta, mert a másik kezemen kipróbáltam, és sajnos fedőréteg alatt az ezüstös csillogás nagy része elveszik. Így jobban tetszik, de persze végül kénytelen voltam rögzíteni, hogy ne peregjenek le a szemcsék.



Lessétek meg, a többiek mivel tértek vissza a vadászatról!

9 megjegyzés :