2014. november 18., kedd

Skótkocka mintás (Moyou Hipster 05)

Továbbra is elmaradásban vagyok, ezt a manit kb. egy hónapja viseltem... De vannak még régebbiek is. :S

Az első kísérletem volt egyrészt a Moyou Hipster 05 lemezével, másrészt a saját készítésű, nyomdázott körömmatricával. Azért választottam a matricás megoldást, mert amikor közvetlenül a körömre nyomdáztam, a puha szilikon nyomdázó ahogy rányomódott, eltorzultak a vonalak. Ez más mintáknál nem feltűnő, de geometrikus mintánál nem szép. Így se lett igazán tökéletes, hagytam a matricákat egy napig száradni, de ettől túl törékenyek lettek, nehéz volt felhelyezni őket. 


Alap: Eveline 8 in 1 Total Action
Alapszín: Sally Hansen - Mudslide
Nyomdázó lakk: Konad black
(fedőlakkra nem emlékszem, mostanában többet is próbálgatok)



Nagyon tetszik ez a lemez, és nekem kellenek is az XL méretű minták. 

4 megjegyzés :