2014. november 24., hétfő

Manikűrvadász 13. forduló


A Manikűrvadász 13. fordulójának házigazdája Andi a MyMomentNails blogról, a sorsolás során pedig Zsófi blogját, a MazsolaVilágot kaptam. Egy jelenleg is zajló kihívás egyik témájához kapcsolódó manikűrt választottam tőle, méghozzá a dry brush technikát alkalmazót. A technika lényegét ismertem, de én magam még nem próbáltam, ezért amúgy is kíváncsi voltam rá.

Felül a saját, alul az eredeti manikűr dry brush technikával.
Zsófihoz hasonlóan én is kék árnyalatokat választottam, bár én kevertem bele egy kis fehéret és ezüstöt is. Az utóbbi szinte egyáltalán nem látszik, nem vagyok elégedett a képek minőségével, azt hittem van még elég fény du. 3 körül, de úgy látszik a gépnek már kevés volt.



Felhasznált lakkok:
Eveline 8in1 Total Action, mint alap
Alapszín: Moyra #932 Justine
Dry brush-hoz sötétkékek: Moyra #914, Lora 238007 (legalábbis gondolom, ez a száma; még mindig nem szeretem a Lorát, a színe nem rossz, de iszonyat büdös, nem hiszem hogy önmagában valaha is viselni fogom); Moyra #03 fehér, Moyra #304 Metal effect ezüst.
Fedőlakk: Essence Allround Talent

Nézzétek meg a többiek vadászatait is!




8 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik :) Szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik az összhatás. Klassz lett :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett ez a mani, gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik a te verziód is! :) Decemberben fog futni nálam is egy kiívás, ha gondolod, kukkants be hozzám. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, remélem sikerül legalább néhány alkalommal részt vennem!

      Törlés
  5. Köszönöm mindenkinek, örülök hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés