2014. november 19., szerda

Ezüst rózsa

Ez már majdnem friss mani, mindössze két napja mostam le. Nem viseltem sokáig, mert annyira nem is volt rózsaszín-virágos hangulatom, ez inkább tavaszi manikűr lehetne. 


Ezúttal színes matricát készítettem, vagyis az ezüst mintát a nyomdázópárnán kitöltöttem egy sötétebb bogyószín lakkal (Rimmel), a közepét pedig egy fehéres Moyrával, majd száradás után bevontam átlátszó fedőlakkal, és amikor az is megszáradt - de nem túlszáradt, mint legutóbb -, óvatosan lehúztam a párnáról, és felhelyeztem a gyűrűsujjam körmére. Talán ezüst helyett jobb lett volna fekete nyomda, de már ezelőtt is fekete nyomdázást viseltem, így kicsit világosabb szín mellett döntöttem.


Alap: Sally Hansen - Double duty
Alapszín: Catrice - Carl Says Tres Chic (Ultimate nudes)
Nyomda: Moyra - Metal Effect 304 (ezüst), Rimmel 702 Simply Sizzling, Moyra 34

2 megjegyzés :