2014. november 26., szerda

Évszakhoz nem illő

Kivételes eset, hogy egy nap két bejegyzéssel is jelentkezek, ráadásul ezt a manit még jelenleg is viselem, nem az elmúlt hónapok elmaradásai közül való. 
A BornPretty Store októberben a 4. születésnapja alkalmából különböző akciókat szervezett, például néhány napig bizonyos termékeket egy adott időpontban, korlátozott számban 1 centért meg lehetett venni. Ehhez persze nagyon gyorsnak kellett lenni, mert sokszor pár mp-en múlott az egész, de nekem sikerült néhány saját kiadású BPS lemezhez ilyen villámáron hozzájutnom. Múlt hét vége felé meg is érkeztek, nagyon tetszetősek és változatosak a minták, de hogy miért pont egy ilyen nyárias témájúhoz nyúltam elsőként november végén, arra nem tudnék értelmes választ adni. :)


Nagyon meg vagyok elégedve a lemez minőségével, szép tiszta, éles lett az összes minta, egyedül a kisujjamon lévő, amúgy nagyon aranyos bálna mutat kicsit kevésbé, azt kiegészítettem a lemez felső részéről egy csillaggal. A teljes körmös minták megfelelően nagyok, pedig nekem hosszú a körömágyam, így sokszor találkozom azzal a problémával, hogy ami másnak teljes minta, az nekem csak a körmöm felére vagy 3/4-ére elég. Még a hüvelykujjamra is nagyon szépen passzolt.

Egyedüli hátránynak azt tartom, hogy a minták sokszor nagyon közel vannak egymáshoz, így oda kell figyelni, hogy ne keveredjen rá a mellette lévő is; de ez megoldható a lemez megfelelő forgatásával és lehúzási iránnyal.

Alapszín: Moyra - #932 Justine
Nyomda: Moyra Metal effect ezüst
A képen még nem volt rajta fedőlakk, mert féltem hogy túl friss és elkenem, de később Essence Top sealing-et tettem rá, és nagyon szép éles maradt a nyomdázás.

A lemezről képek, nem minden mintát használtam fel egyelőre:




 A teljes ára 2.99$, jelenleg épp akciós 0.99$-ért.

Ráadásul a BPS hamarosan, november 28-án ismét új lemezeket ad ki, amikhez megint lesz akció, és megint lesz ilyen seckill vásár is, csak még nem tudom pontosan, mikor. Legalábbis a korábbiakhoz kitettek egy visszaszámlálót, talán lesz most is.

2 megjegyzés :

  1. jujj nagyon jó, az ezüst milyen lakk? :)

    VálaszTörlés
  2. Moyra 304-es ezüst, könnyű nyomdázni ezzel is, meg az arannyal is.

    VálaszTörlés