2014. október 20., hétfő

Manikűrvadász 12.

Pár percem maradt 18 óráig, hogy megírjam ezt a posztot... A 12. Manikűrvadász házigazdája Szilvi a K-öröm blogról, vadászatra pedig Judy-hoz indultam. (judymuhely.blogspot.hu) Egy Halloweenes kihívásra készült boszorkányos manit választottam tőle.


 Felül az eredeti, alul a saját verzió. Nagyon tetszett nála a festett boszorkány, nekem erre már nem volt időm, így egy vizes matricát választottam, bár nem igazán tetszik a minta.
Felhasznált lakkok:
Sally Hansen - Double Duty alaplakk
Moyra 906 Gel look vörös alapszín + nyomdapárnán keverve Moyra 35 fekete
gyűrűsujj:
Moyra Pastel shades 610 (narancs), + nyomdapárnáról szétkenve egy réteg Essence Sparkling sugar 08 - heart explosion, hogy sötétebb legyen.
Fedő: Essence Studio nails Allround talent

Elnézést, hogy úgy tűnik nincs rendesen körültakarítva a körmöm, de ez a nyomdapárnás technika teljesen összekente az ujjamat, és hiába az aceton, csak hordta szét a feloldódott festéket. :(
Közben pedig a fény is elment, így már csak vakuval tudtam fotózni.


 Köszönöm, hogy részt vehettem a vadászaton!

7 megjegyzés :

  1. A véres hatású körmeidnél leakadtam! Hú! :D Erre talán nem is azt illene mondani, hogy szép, hanem hogy ütős! :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett, sokkal jobb mint az enyém :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik!!! nagyon nagyon jó lett!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  5. Baromi jó ez a matrica , jó manikűr lett :)

    VálaszTörlés