2014. október 13., hétfő

Elmaradt manik - matt neon matricával

Egyáltalán nem szoktam neon színeket viselni, még körmön se, de ez a Moyra Neon Matte (703-as) valahogy megtetszett, gondoltam legyen egy ilyen is a gyűjteményben, így megvettem. Legnagyobb meglepetésemre, imádtam viselni.
Úgy emlékszem két rétegben nem fedett tökéletesen, kicsit átlátszott a körömvonal, és teljesen mattnak se mondható, de mivel a vizes matrica miatt úgyis kellett rá fedőlakkot tennem, ez nem zavart.

A vizes matrica a Born Pretty Store-tól van, még akkor rendeltem, amikor akciósan többet is lehetett venni, van ebből a sorozatból még pár darab. Ha nincs akció, akkor tudjátok, lehet használni az APX31 kuponkódot, ami 10% kedvezményt jelent... de általában érdemesebb megvárni az akciót. :)



0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése