2014. október 13., hétfő

Elmaradt manik - Galaxy

Megint sikerült egy hosszabb szüntet beiktatnom a blogolásba... már nem is magyarázkodok, főleg azért, mert nincs is igazán jó okom; a legtöbb elkészült manikűrt lefotóztam az elmúlt hónapokban, a képszerkesztésig és a közzétételig mégse jutottam el.

Most viszont szépen nekiülök, és kiposztolok néhányat, hogy ne legyen annyira gyér a választék a Manikűrvadászhoz, amiben - immáron a 12.-ben - ismét részt veszek én is.

Régi vágyam volt egy galaxy manit készíteni, ezt júliusban viseltem:

Kicsit nehéz ennyi idő után összeszedni a memóriámból a hozzávalókat: fekete Moyra alapra készült, majd egy genothermre tettem pár csepp Essence 03 Blue Ray-t (régi holographics.com kiadás), közé egy kis Rimmel Space Dust - Moon Walking (lila) került, és egy pici csepp Moyra 931 Felicity (sárga). Lehet, hogy volt még egy kis lila vagy kék holografikus Moyra is, ebben már nem vagyok biztos. Az egymás mellé csepegtetett lakkokon átmentem egy nyomdázópárnával, így szépen összemosódtak, és miután egy kicsit megszikkadt, felvittem a fekete alapra. Ezt a technikát használtam egy másik maninál is, és ott le is fotóztam a lépéseket, megkeresem majd azt is.

Nem sikerült igazán jól fotózni, pedig nagyon szerettem a kék holo lakk színét és a lila homoklakkban megcsillanó ezüst szemcséket.


1 megjegyzés :