2014. április 16., szerda

Manikűrvadász 8. forduló

Sajnos kések a poszttal egy napot, mert a tegnapi edzésem után már nem tudtam úgy befejezni a manit, hogy meg is száradjon - sikerült lassan száradó lakkokat összeválogatnom. Így is örültem neki, hogy legalább nem lett reggelre lepedőmintás.

A forduló házigazdája Thimmyke, párnak pedig Lizát kaptam. A kiválasztott pedig a februári, Valentin-napi kihívás - amiről én időhiány miatt nagyrészt lemaradtam - egyik témája, a rózsákkal készült manikűr lett. Íme az eredeti:
Ez pedig az én változatom:

Használt lakkok: fehér Moyra (talán 34-es, lekopott róla minden felirat)
piros, szám nélküli Rose Nail + Essence 08 heart explosion sparkling sugar topper (ez utóbbit most vettem a Glamour-napokon)
akrilfesték
Azt hiszem inkább a piros-fehér cukorkára hasonlít a rózsám... eredetileg vizes matricát akartam feltenni a festés helyett, de aztán gondoltam, az mégiscsak nagyon megúszós módszer, legalább megpróbálkozom a festéssel. Papíron ismét jobban ment. :)

Tőlem Dóri vadászott a Nail-maniacs blogról, méghozzá egy ősrégi dinnyés manikűrt, feltétlenül lessétek meg! A többiekét pedig itt találjátok, és ha jól tudom, a forduló házigazdája egy összefoglaló képes posztot is fog készíteni.

9 megjegyzés :