2014. április 20., vasárnap

Húsvéti nyuszis manikűr

 Ezt a manikűrt még tegnap kezdtem el, de csak ma fejeztem be a vizes matricákkal. Azt hiszem igazán húsvétira sikerült, vidám, színes és aranyos. :)


Rózsaszín alap: Moyra 607 (pastel shades), erre került Moyra 03 fehérrel nyomdázás, ami szivacsos színátmenetes hatást kelt. A gyűrűsujjamon az alapszín Moyra 932 (Justine), amire még nedvesen sárga (931 Felicite) és fehér (03) pöttyöket-csíkokat tettem, majd vonalakat húztam a még nedves lakkokba, magyarul száraz márványozás (dry marble) technikát alkalmaztam. Ez a második kísérlet egyébként, az elsőt le kellett mosnom, túl sok vonalat húztam bele, és az egész egy katyvasz lett. A nevekkel ellátott lakkokat most vettem pénteken, nagyon szép mindkettő, majd mutatom őket külön is.
A vizes matrica a Born Pretty Store nyereményem része volt, megrendelhető innen: Nail Art Water Decals Transfers Sticker Cute Rabbit Pattern k154. Amúgy egyszerű kis minta, ha valaki ügyes - nem úgy mint én :) - meg is festheti könnyen.




Bocs a sok szinte egyforma képért, van amikor alig egy-kettő sikerül jól, de ha meg több, akkor sajnálom őket kidobni... most az utolsókat sajtoltam ki a fényképezőgép elemeiből, így nem voltam benne biztos, hogy rendesen tud fókuszálni. A kisujjamra végül nem került matrica, helyette a hüvelykujjra kettő is, ezek már egy kicsit homályosak lettek.




A nyuszi téma egyben az állatos áprilisi kihívás fordulója is!
Nagyon kellemes húsvétot mindenkinek, jó pihenést, annyi locsolót holnapra, amennyit szeretnétek (vagy nem :). Ne feledjétek, holnapig még lehet jelentkezni a nyereményjátékra is!

4 megjegyzés :