2014. április 22., kedd

Húsvéti nyereményjáték - eredményhirdetés


Tegnap véget ért a kis nyereményjáték, amin azokból a vizes matricákból lehetett nyerni, amiket korábban én nyertem a BPS-től, plusz egy kis mobildísz baglyot.
A jelentkezőket felírtam egy listára - mindenki annyiszor szerepelt, ahány esélyt szerzett -, majd a random.org segítségével összekevertem:
utána pedig a véletlenszám generátorral kisorsoltam a győztes számát:
így a kis csomag győztese Manna!

Ezután még egy újabb számot sorsoltam, mert időközben megjött egy kis csomagom az aliexpress-ről (ez olyasmi, mint az ebay, csak teljesen kínai), ezért úgy döntöttem, lesz egy vigaszdíj is, másik három csomag vizes matrica, ez mind ilyen virágmintás:

Ennek a nyertese pedig:
a 28-as szám, ami a listában Mazsoláé!

Gratulálok mindkét nyertesnek, és kérem, hogy a castia[kukac]gmail[pont]com címre írjátok meg a postai címeteket, hogy mielőbb feladhassam a nyereményeket. Ha esetleg valamelyikük nem jelentkezne egy héten belül - szerdától számítva, tehát április 30-ig - akkor az ő nyereményét újra sorsolom a résztvevők között.

Köszönöm hogy velem játszottatok!

Castia

2 megjegyzés :