2014. április 2., szerda

Állatos NAC - pingvin

Manna áprilisi, állatos témájú körömkihívásának első témája a pingvinek. Ezeket a hihetetlenül cuki kis figurákat nem túl nehéz megfesteni, és magam se gondoltam volna, hogy ennyire fog tetszeni a saját körmömön is.
Alapnak a már fent lévő, pár napja viselt Moyra sötétszürke homoklakkot (#855) hagytam, erre festettem akrillal, mindössze három színt használva, fehéret, feketét és narancssárgát.


A képek készültekor még nem volt fedőlakkal rögzítve, mert várni akartam vele amíg tökéletesen megszárad a festék, nehogy esetleg elmázolja a lakk, de aztán nem volt vele semmi probléma; sőt még a fedőlakk előtt egy óvatos kézmosás is belefért.

Az akrilfestéket 6$-ért vettem év elején az ebay-ről licitálással, ingyen szállítással. 12 db 12 ml-es tubus, amit eddig próbáltam annak szép és kellőképpen fedő színe volt; viszont furcsa módon - és ezt csak akkor vettem észre, amikor kézhez kaptam -, kék nincs a színek között. Van többféle lila, zöld, egy türkizes árnyalat is, de rendes alapszín kék nincs. Nagyon pici kell belőle egyébként, most is épphogy csak hozzáérintettem a tubust a festéktálcához, de többet nem is érdemes belőle egyszerre kinyomni, mert beszáradhat, mire felhasználnánk. Az ecsetet a Born Pretty Store-tól rendeltem (Acrylic Nail Art Painting Brushes Small Brush Bamboo Pen Kit), de bármilyen vékony hegyű ecset jó, illetve a szemekhez lehet pontozót használni.

Nézzétek meg a többiek munkáit is:

9 megjegyzés :