2014. április 7., hétfő

Állatos NAC - cica

Amint látjátok, nekiültem végre és átalakítottam a blog kinézetét. Még van mit dolgozni rajta, a felső menüsor egyelőre nem használható, kategorizálnom kéne az összes korábbi posztot, ez elég sokáig eltarthat.

A múlt hónapban két manikűrt is posztoltam, amik egy nagy ív cicás matricával készültek, és még van belőlük bőven, így nem volt kérdéses, hogy újra ezt veszem elő. Most egy visszafogottabb változat készült, az alap egy régi Essence lakk, Prismatic White a @Holographic.com kollekcióból. Egy rétegben vittem fel, de több rétegben se fed sokkal jobban, az érdekessége egy kis kékes-lilás fény bizonyos szögből, a holografikus hatáshoz nem sok köze van.

Erre került díszítésként két matrica, illetve a többi ujjamra egy új szerzemény, az Essence Glitter Jewels kollekcióból 03 Glitz & glam. A kis glittereken kívül más effekt nem érvényesül ezen a világos alapon, lehet hogy egy sötétebb lakkot érdekesebbé tenne.
Most nincs több kép, ezeket is gyorsan reggel lőttem. Viszont ha ma még rendesen összeszedem magam és megszerkesztem hozzá a képet, akkor beváltom végre egy korábban tett ígéretemet, és elindítok egy gyors (húsvétig tartó) nyereményjátékot, amin vizes matricákat és még egy kis apróságot lehet nyerni.

Addig is lessétek meg a többiek cicás manikűrjeit is:

5 megjegyzés :