2014. március 17., hétfő

Born Pretty Store review - 12 részes cica körömmatrica

Jó régen nem jelentkeztem, ennek részben betegség, részben lustaság volt az oka; ha elkészült egy manikűr azt lefényképeztem, de a képek szerkesztéséig már nem jutottam el. Illetve volt egy jó másfél hét, amíg egyáltalán nem is volt festve a körmöm. Kis pihenő kell nekik néha.

Időközben megérkezett az összes korábbi rendelésem a BPS-től, amelyek kicsit csúsztak az ottani újév ünnep miatt, valamint megjöttek a tesztelésre küldött termékek is. Ezek közül mutatom be most az elsőt, mely egy nagy ív macskamotívumos körömmatrica, 12 különböző designt tartalmaz.

Azzal kezdeném, hogy a matrica nem a legkedveltebb körömdíszítési módom, bár kétségkívül az egyik leggyorsabb és legegyszerűbb módszer, nem kell hozzá kézügyesség, de még csak vízbe áztatás sem, mint a vizes matricánál, és persze rengetegféle motívum közül válogathatunk. Engem leginkább az zavar, hogy nem simul bele a köröm felületébe, és meglehetősen sérülékeny is, hacsak nem vonom be vastagon fedőlakkal, hogy teljesen sima legyen. Tesztelésre is mást szerettem volna először, de többször kellett egyeztetnünk készlethiány vagy egyéb feltételek miatt, így végül írtam egy listát azzal, hogy válasszanak belőle. Matricák közül ez a cicás tetszett meg, annak ellenére hogy nincs macskám, és elsősorban kutyarajongó vagyok. :)

Ezt a manikűrt viseltem először, ezüst Moyra lakkal és a gyűrűsujjamon transzfer fólia alappal, illetve a középső- és kisujjon egy kis fekete átmenettel, ami annyira nem érvényesül a képeken, de élőben nem volt rossz.
A minták közül elsősorban ezek a karcsú, stilizált, nem annyira gyerekesen rajzolt figurák tetszettek, a kis szívecskék pedig Valentin-nap alkalmából kerültek fel, csak a posztolással késtem egy hónapot. :)


A másik cicamatricás manikűrömet még jobban szerettem, ez a 254-es kék Moyra Holographic lakkal készült, szintén ezeket a kis vékony, fekete-ezüst macskafigurákat választottam hozzá, illetve fekete csipkehatású transzfer fóliát. A fólia sajnos itt elég sérülékenynek bizonyult, a matricák viszont kitartottak és azokat sajnáltam volna két nap után lemosni, így csak a fóliás ujjaimat mostam le és festettem újra simán lakkal.
A matricák - kellő vastagságú fedőlakkal persze - teljesen jól bírták, és csak a lakk körömvégi kopása miatt mostam le végül a manit 6-7 nap után (nem emlékszem pontosan, de hétvégétől hétvégéig kitartott).

Még van pár olyan design az íven, ami tetszik, előbb-utóbb azokra is sor kerül, illetve a szívecskéket, masnikat, egyebeket cica nélkül is lehet más témájú manikűrökhöz felhasználni; amit feleslegesnek tartok, azok a butácska, és nem is túl szép feliratok ("It is very lovely, just like a child.")
Macskamániásoknak mindenesetre kötelező. :) A 12 részes ív az alábbi linken közvetlenül elérhető a BPS honlapján, az APX31 kuponkódot felhasználva pedig 10% kedvezmény is jár az ingyenes szállítás mellé!

12Pcs 3D Nail Art Sticker Delicate Cute Cat's Patterned Sticker

4 megjegyzés :

  1. Na jó, nekem szereznem kell ilyen matricákat... Ha már folyton itt van velem két cica, ez tükröződjön a körmeimen is :-)

    VálaszTörlés