2014. február 1., szombat

Moyra Holographic #255

Néhány blogon már láthattatok a Moyra új, holografikus lakkjairól képeket, és biztos vagyok benne, hogy még sokat fognak szerepelni a jövőben is, amint jobban elterjed a hírük, illetve bekerülnek az üzletek kínálatába: nálunk például az eladó (fodrász- és körömkellékes, nagyon sok Moyra termékkel) még csak nem is hallott ezekről a lakkokról, és időpontot se tudott mondani, mikorra érkezhetnek meg. Így fogtam magam, ellátogattam a moyrashop.hu-ra és megrendeltem inkább. Ez múlt vasárnap történt, és kedden már meg is érkeztek futárral a lakkok: hat holografikus árnyalat (No. 250-256), és egy Gel Look-ként felturbózott régebbi szín (No. 62). A Holographic sorozat darabjai 590 Ft-ba kerülnek, a Gel Look 370 Ft.

Sok képet mutatok, mert rengetegféleképpen próbáltam fotózni, de sajnos a normál, természetes napfény megint csak nem volt adott, ez a kép áll talán a legközelebb hozzá úgy, hogy a holo hatást is sikerült megörökíteni rajta.

Vaku nélküli, ablakban, de szürke időben készült fotó:
és egy vakus:
Nem nagyon akartam túldíszíteni a festést, mert önmagában is nagyon szeretem nézni a színek változását, de egy-egy maradék vizes matricát feltettem a gyűrűsujjamra. Ó, egyébként hétfőn azt a hírt kaptam, hogy a BornPretty blogos vizes matrica játékán nyertem egy teljes sorozatot az akciós matricákból, és mivel rendeltem is belőlük, így biztosan lesznek dupla darabok: azt már most megígérhetem, hogy az olvasók is részesülni fognak belőlük, valamilyen gyors, egyszerű játék keretében. Egyelőre javában zajlik a kínai új év ünnepe, így a postázásra még várni kell, talán a hónap végére megérkezhet... De majd úgyis szólok, ha aktuális lesz.
Ez még egy benti, nappali kép, de mutatok néhány olyat is, amik a fürdőszobában készültek: ott gyönyörűen kijött a holo hatás, csak éppen a fényképezőgép nem bírt a túl kevés fénnyel, azért ilyen furcsa színű a bőr (valamennyit próbáltam rajta utólag javítani, de még így is).
A képeken két réteg lakk, + Sally Hansen No Chip fedőlakk van a körmeimen, alap szintén S.H. Double Duty. Se a felvitellel, se a száradási idővel nem volt probléma, de azt meg kell említenem, hogy kedden este kíváncsiságból egy réteg lakkot vittem fel, viszont nem volt időm befejezni a manikűrt: másnap néhány körmöm domború részén pici kiszürkült foltokat vettem észre, mintha kicsit kikopott volna ott a szín. A második réteggel aztán ez helyreállt, és akkor már tettem rá fedőlakkot is, ami azóta is - most szombat reggel van - szépen őrzi a teljes manikűrt, csak a mutatóujjaim végén látok kis kopást. Megpróbálok még betenni egy gif-et az ablakban készült képekből, hogy "mozgásban" is látható legyen valamennyire a lakk:

Az üveg a szokásos 12 ml-es Moyra, ezüst kupakkal, rajta sima Holographic felirattal; tudom hogy a márka elsősorban manikűrösöknek, műkörmösöknek szánja a termékeit, de ha még egy pici fantáziát beletennének a csomagolásba, vagy akár az elnevezésbe az unalmas számozás helyett, sokkal nagyobb piacot is nyithatnának, mert abban biztos vagyok, hogy ilyen áron, ilyen szép holo lakkokat külföldön se kapni.

Tegnap lemaradtam a januári utolsó kihívásról, eredetileg egy fémes transzfer fóliás manit terveztem; de láttam hogy a "fényes" témáról mások is úgy gondolták, hogy sok minden belefér, így most egyúttal ezt a posztot nevezem be oda is.

6 megjegyzés :