2014. február 9., vasárnap

Manikűrvadász - NailCrazy

Isabella különkiadású manikűrvadászatán ezúttal a jelentkezőket külföldi blogokkal sorsolta össze. Én Žana blogját, a Nail Crazy-t kaptam, melyet a tulajdonosa szerencsére egyszerre vezet angol és horvát nyelven, így nem kellett fordító segítségét igénybe vennem. Žana nagyon ügyes és kreatív freehand manikűröket készít, így több jelöltem is volt, amit magam is szívesen megvalósítottam volna, de végül mégiscsak az elsőként megpillantott, már a blog fejlécében is szereplő lángnyelves manikűrre esett a választásom.

Erről ráadásul tutorialt is készített, így nem volt különösebben nehéz dolgom a reprodukálással, habár jó lett volna 1-2 alkalommal kigyakorolni előtte, ahogy terveztem is; erre természetesen időhiány miatt végül nem került sor. Így is látható, hogy ahogy haladtam a mutatóujjam felől a kisujjam felé, egyre jobban sikerült eltalálnom a lángeffektet. Szerintem legalábbis a kisujjon lévő lett a legjobb.
Ez pedig az eredeti:
Lehet, hogy megpróbálkozom vele még egyszer, mert nagyon tetszik, látványos és igazából nem bonyolult... csak kis gyakorlás (idő) kellett volna még.

A többiek manikűrvadászatai:

13 megjegyzés :

  1. Huuuu*-* nagyon nagyon szép lett *-*

    VálaszTörlés
  2. szép lett :) nekem még jobban is tetszik a tiéd, mint az eredeti :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok, aranyosak vagytok. :)

    VálaszTörlés
  4. well done, you got yourself quite lovely fire :D
    thanks for honoring me, it means a lot to me :*

    VálaszTörlés
  5. Nekem inkább a láva jutott róla eszembe, de nagyon szép lett. :)

    VálaszTörlés
  6. igen látványos egy mani! : )

    VálaszTörlés
  7. Hú, ez a manikűr tényleg nagyon jó ötlet! :) Egyébként képzeld, rendben ideértek a körömmatricáim a Born Pretty Store-ból! Ha beválnak, biztos rendelek még, mert ez így ingyen postával nevetségesen jó ár :)

    VálaszTörlés
  8. Örülök hogy rendben megérkezett, én is pont ma kaptam meg egy olyan csomagot, ami már a kínai újévi ünnep után lett feladva.

    VálaszTörlés