2014. január 4., szombat

Természetes szépség - nyereményjáték

Éppen azon vagyok, hogy végignézzem a blogokat, amikre még évekkel ezelőtt feliratkoztam, és ami még él, és persze érdekel, azokat felvegyem rss olvasóba; ráadásul duplán dolgozom, mert még nem döntöttem el, hogy a megszüntetett Google readerre hasonlító Oldreadert használjam, vagy a Bloglovint. Mindkettőnek vannak egymással szemben előnyei és hátrányai, így amíg nem lesz kicsit több tapasztalatom velük, mindkettőt használom. Persze sehol se tartok még, de igyekszem a magyarokat előrevenni, a külföldieket pedig kicsit megritkítani, különben oda jutok, ahova korábban.
Ezenkívül egy órányi kutakodás után sikerült megtalálnom azt a javascriptet, ami miatt az összes link állandóan új és új ablakban nyílt meg; nagyon bosszantó volt, úgyhogy ki is töröltem, most már a hagyományos módon, ugyanabba az ablakba töltődnek a belső linkek. A sablonhoz egyelőre nem merek hozzányúlni komolyabban, sok minden változott azóta, mióta nem foglalkoztam a blogger felhasználói felületével, még szoknom kell, meg átgondolni, hogy egyáltalán mit is akarok.

Ennyit erről, hamarosan jön egy új mani, amit egy kihívásra csinálok - remélem nem gond, ebben sincs tapasztalatom, "az én időmben" nem voltak még ilyen kihívások. Nyereményjátékok viszont voltak, és most meg is osztok egyet, bár jóformán az utolsó pillanatban, hiszen már csak holnapig tart. A Természetes szépség is egy olyan blog, amire még nagyon-nagyon régen feliratkoztam, és az ilyeneknél amikor visszatérek, mindig leragadok a visszaolvasással...

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése