2014. január 6., hétfő

MoYou lemezek

Ma három csomagot is megkaptam, két BPS-t, de ezekről majd később... A legfontosabb egyértelműen az Angliából érkezett két MoYou körömnyomda lemezt rejtő boríték volt.
Tegnap se aludtam jól, és sajnos most megint elég késő van, így nagyon gyorsan csak megmutatom a két lemezt, aztán holnap a januári kihívás témája úgyis a pasztell lesz, és nem árulok el nagy meglepetést, hogy nyomdázni fogok hozzá, tehát holnapra már lesz manikűr is az egyik lemezzel.

Nagyon-nagyon nehezen választottam ki ezt a két lemezt, ami azt hiszem érthető bárkinek, aki már járt a MoYou honlapján. A Suki kollekcióból származó 7-es számú, teljes képes lemez volt az, amiről biztosan éreztem hogy kell nekem, elsősorban a sárkány miatt, de minden részlete tetszik. A lemezek nagyon szép karton tartóban érkeznek, és természetesen rajtuk van a kék védőfólia is, de attól tartottam ha leveszem fotózás előtt, a fémlemez még jobban be fog csillanni a vakufénytől.

A másik lemez kiválasztása - bárcsak választhattam volna még 10-et... - nagyobb fejtörést okozott, végül a Princess 08-as lemezre esett a választás, bár eredetileg XL-es lemezt szerettem volna, de azokon 12 kép van, ezen pedig 18, bár persze valamivel kisebbek. Azért úgy néztem, ha rövidebb a körmöm, így is be tudja fedni a minta. (Egyébként a lemez képei a 11-es és a 12-es XL lemezeken szerepelnek.)
A lemezek ára 4.99Ł, de a youtube-on egy videónál találtam hozzájuk egy 20%-os kódot (IVY20), ami 1-1Ł kedvezményt jelentett, a szállítási költség pedig 2.51Ł volt; vagyis a kedvezmény majdnem befedte a postaköltséget. Sajnos azt nem tudom, hogy a kód meddig érvényes, én még december 27-én (péntek este) adtam le a rendelést, 30-án (hétfőn) postázták, és valószínűleg még a múlt héten meg is kaptam volna, ha nem jön közbe a szilveszteri munkaszünet.

Holnap tehát belevetem magam a nyomdázásba, remélem jól fog sikerülni!

7 megjegyzés :

  1. suki palettára vagyok kíváncsi :)

    VálaszTörlés
  2. Most a pasztell témához jobban illeszkedő Princesst vettem előre, de sor kerül még a Sukira is. :) Főleg mert még soha nem használtam ilyen teljes képes lemezt, kíváncsi vagyok, milyen lesz.

    Manna: Gyakorlatilag lehetetlen rosszul választani, annyira jó és egyedi az összes. :D

    VálaszTörlés
  3. ezért is vagyok nagyon kíváncsi rá :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem ezeket a palettákat :) Megkérdezhetem hogy a moyou webshopból darabonként volt 2.5font a szállitás vagy összesen?

    VálaszTörlés
  5. Együtt küldték őket, úgyhogy összesen volt ennyi. A két lemez 2x4.99 (-20%), a postaköltség 2.51, összesen fizettem 10.49 fontot.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen a választ :)

    VálaszTörlés