2014. január 11., szombat

LFP - Disney (fail)

A Lakkozz! Fotózz! Posztolj! kihívás 2. fordulójának háziasszonya Thimmyke, témája pedig a Disney volt. A határidőről természetesen lecsúsztam, tegnap arra volt időm, hogy az előző festést lemossam, illetve előkészüljek pár dologgal, amit terveztem használni. Nagyjából minden félresikerült, mellément, és még véletlenül se olyan lett, amilyennek kigondoltam. Mutatom a képet - egy van csak, többet erről nem is lenne érdemes feltenni -, aztán elmondom, mi és hogyan nem jött össze.



A terv a Kung Fu Panda című rajzfilmből indult ki, mert a főhősét, Pó pandát viszonylag könnyű megrajzolni. Gondoltam én, de aztán kiderült, hogy kicsiben annyira mégse könnyű ott, ahol apróbb részletekre is szükség lenne, ezért lett kancsal. (fail #1) Ezt egyébként nem magán a körmön festettem, hanem saját készítésű körömmatricaként, színtelen alapra.
A film plakátjainak hátterében sokszor sugarak vannak, egy kisebb mintát találtam is a nyomdázáshoz, de csak többszöri nekifutásra tudtam szépen felvenni. Hol nem jött fel az egész minta, hol kiesett a szilikonpárna a nyomdából, amit el lehet képzelni. Oké, meglett végre, felillesztettem a "matricát" egy kis színtelen lakk segítségével; erre elkenődött a nyomdázott háttér. (fail #2)
A többi ujjamon halványzöld alapra (Catrice 240 Sold Out For Ever) nyomdáztam bambuszmintát egy sötétebb zölddel (Catrice C02 Welcome to the Jungle), de nem jött ki annyira, amennyire szerettem volna, így rányomdáztam fehérrel is. Még rosszabb lett. (fail #3)
Gyorsan lefotóztam, mielőtt még tovább rontanék rajta, és ahogy feltöltöttem a gépre a képet, egy hirtelen gyanútól vezérelve rákerestem még a film adatlapjára. Nos, a Kung Fu Panda nem is Disney rajzfilm, hanem Dreamworks... (fail #4) Szóval erről ennyit, bocsánat mindenkitől. Inkább nézzétek meg a többiek munkáit:

9 megjegyzés :

  1. Kuuuung Fuuu Pandaaaa :D :D :D Nagyon édes lett :D Ügyesen megcsináltad :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem azért cuki lett, a bambuszok is jók így utánnyomva. A végkifejleten pedig jót nevettem. :D

    VálaszTörlés
  3. Attól a kis szpséghibától eltekintve, hogy nem Disney, én imádom! Nem is értettem a kpet látva, hogy látod benne a hibát, amíg el nem olvastam a poszt második felét is. Nekem az egészben a legjobban épp az tetszik, hogy a sötétre rányomdáztál fehérrel, és hogy nem teljesen egymáson vannak. Én imádom így! És hogy kancsal a panda? Na és! Semmi és senki sem tökéletes, így is kis cuki lett a lelkem! Szóval fel a fejjel és inkább légy büszke a manidra, mert szerintem nagyon jól sikerült! ;)

    VálaszTörlés
  4. Kedves tőletek, de én ezt továbbra is borzasztónak látom. :D Tök jó pandafejeket rajzoltam előre, de hát más tollal dolgozni papíron, és más festékkel körmön. Az meg, hogy ráadásul a mese gyártóját is benéztem, már csak hab a tortán (valamiért eszembe se jutott utánanézni, csak azt tudtam, hogy hercegnőset nem akarok, és ez a rajzfilm jutott elsőre eszembe).

    VálaszTörlés