2014. január 5., vasárnap

Januári köröm kihívás - csillámos

Jelentkeztem a januári körmös kihívásra, aminek a mottója az egyszerűség, vagyis nincsenek agyonbonyolított témák; persze az se rossz, ha megmozgatja az ember fantáziáját, de azért én úgy vagyok vele, ha már nekiülök egy körömfestésnek, azt szeretem pár napig hordani is. Egy egyszínű, sima lakkozás pedig jobban illeszkedik a hétköznapokba, mint egy szivárványos... vagy akár egy fekete, csillámokkal. Ettől függetlenül most 1-2 napig ezt még viselni fogom, mert nagyon rég nem volt fekete a körmöm - általában ha sötét, akkor vörös vagy mélylila -, de most jól érzem magam vele. Mire megunom, jöhet a pasztell, ami a következő téma lesz. :)

Ez vakus kép, a hajtás után van még néhány nappali fénynél készült, de sajnos felénk ma hiába volt egész meleg, a nap egy percre se bújt elő a felhők mögül.






Lakkok:
Essence Colour & Go: 144 Black is back
e.l.f. matte finisher (gyűrűsujj)
Barry M Nail Paint 216

A kihívásban részt vevők posztjait se felejtsétek el megnézni!

3 megjegyzés :

  1. Elegáns mani lett! :) Újabban nagyon rá vagyok kattanva a matt lakkokra (a tavalyi év ezüstérmes lakkja is a mattítom lett^^), így engem teljesen megvettél vele! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! :) Az eredeti terv szerint az összeset mattítottam volna, de aztán tetszett a fekete fényesen is, így lett csak a gyűrűsujj matt.

    VálaszTörlés