2014. január 13., hétfő

Januári körmös kihívás - tengerészkék

A mai kihívásra egy kifejezetten egyszerű festéssel készültem. Az alaplakkot (Moyra Gel Look 106) már szombat este óta viselem, szeretem ezt az árnyalatot, és most jól esik egy kicsit kevésbé harsány manit viselni. A kihívás témája viszont a sötétkék, ezért ezzel a színnel, és egy kis díszítéssel feldobtam.




A festéshez segítségül "fancy" francia manikűr sablont használtam (BPS-nél kapható, a csomag háromféle sablont tartalmaz), a kitakarás feletti részt Catrice: Hip Queens Wear Blue Jeans lakkal festettem ki, majd a sablon eltávolítása után a széleken végigmentem egy ezüst díszítőlakkal.


Hamarosan lecserélem ezt a blogsablont - már a hétvégén terveztem, de sajnos nem jutott rá idő -, mert ennél nincs válasz funkció a kommenteknél, és nem is lehet beépíteni. Addig is köszönöm mindenkinek, aki látogat és hozzászólt vagy hozzá fog szólni a bejegyzésekhez.

7 megjegyzés :

  1. Nagyon kis cseles. :) Szép lett a végeredmény. ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, ez most végre nekem is tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, ügyes megoldás!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csini lett! SZépen harmonizálnak a színek. :3

    VálaszTörlés
  5. Szépséges ez a mani, és az az alapszín hihetetlen gyönyörű!

    VálaszTörlés