2014. január 7., kedd

Januári körmös kihívás - pasztell

A mai kihívás tárgya a pasztell, de engem leginkább a MoYou lemezek kipróbálása foglalkoztatott. Valószínűleg ha nincs ez a téma, a Suki lemezzel kezdtem volna, de a pasztell árnyalatokhoz jobban illett a Princess.

Egyúttal sikerült egy elő Valentin-napi manikűrt is készítenem... Most egy pár napig mindenki azt fogja hinni, elnéztem a naptárt. :)



Normál esetben maradtam volna egy, vagy legfeljebb két mintánál minden ujjamon, de most minél több mintát meg akartam mutatni.

Itt a jobb kezem gyűrűsujján látszik, hogy ha nem sikerül pontosan belőnöm a minta elhelyezkedését, vagy ha ennél hosszabb lenne a körmöm - márpedig általában valamivel hosszabb -, akkor nekem ezek a minták ha nem is kicsik, de éppencsak jók. A hüvelykujjamra ezért is választottam a tulipáncsokrot, ott egy teljes körmös mintánál túl nagy hely maradt volna ki.

Csináltam még néhány körömmargarétás nyomdázást is (a színeket ne nézzétek, teljesen torzultak):

Használt lakkok:
Moyra 607 (a körmeimen alap, a margarétán az első három alap, 4.-en és 6.-on nyomda)
Moyra 915 (a körmeimen nyomda, margarétán utolsó kettőn alap, elsőn nyomda)
Moyra 608 (margarétán 2.-on nyomda, 4. és 5.-en alap)
Konad fehér (3., 5. és 7. nyomda)

A többiek munkái a fordulóból:

9 megjegyzés :

  1. Juj, ez brutálisan szép lett! Imádom! *.*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!:)
    Jól passzol a lakk és a minta,nekem nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Örülök hogy tetszik nektek. :) Egy picit talán túl édes is lett, de ebbe a nyavalyás, állandó szürkeségbe nem árt egy kis színt vinni. :)

    VálaszTörlés
  4. ez gyönyörű lett , nagyon cuki :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a manikűr, szívesen viselném a szerelmesek napján :-)

    VálaszTörlés
  6. Hát ez űber romantikus cukiság! :) Isteniek a színek, és a minta is. :)

    VálaszTörlés