2014. január 28., kedd

Januári kihívás - vintage

Ma valamivel előbb értem haza a szokásosnál, így próbáltam gyorsan megcsinálni a kihívásos manit, hogy még természetes fényben tudjam fotózni. Csak részben jött össze, de azért mutatom.
Ezt a Lora lakkot hazafelé jövet vettem egy eurós boltban 215 Ft-ért, megtetszett a színe, gondoltam teszek még egy próbát a márkával. Sajnos most se lettek sokkal jobb tapasztalataim, nagyon erős szaga van, nem is terült igazán szépen, és ami a legrosszabb: iszonyat lassan szárad. Hogy mennyire lassan, arról még mutatok képet.

A gyűrűs- és mutatóujjamon egy rétegben van alapnak a Lora lakk, transzfer fóliához való ragasztót kentem rá (Star Glue, e-bayről rendeltem), megvártam amíg átlátszóvá válik, felhelyeztem a fóliát, átsimítottam és lehúztam. Korábban próbálkoztam azzal, hogy a még nem teljesen megszáradt lakkra helyeztem a fóliát; volt hogy sikerült, volt hogy nem. El kell kapni azt a pár mp-et - legtöbb lakknál legalábbis csak pár mp - amikor már nem túl nedves, különben elkenődik, de még nem túl száraz, mert akkor meg már nem ragad rá a fólia.

Nos, ha másra nem is, erre ideális lenne ez a Lora lakk. Ugyanis fotózás után megtapogattam a másik két ujjamat, amire két réteg lakk és az ezüst csíkok kerültek, és még mindig ragacsos volt! Úgyhogy fogtam a maradék fóliát - nem vágtam emiatt új csíkot, csak azt, ami megmaradt a másik kettőről a szélén - és simán rátapadt a már legalább 15 perce elkészült körmökre. Nem volt szándékomban ezt a manikűrt most viselni, mert megvettem az új holo Moyra lakkokat, és most szerintem egy ideig ezek fognak "keringeni" nálam :), ezért is tettem vele egy ilyen próbát, mert utána aztán le is mostam. Nagyjából fél órával a festés után a két réteges körmeimen még mindig simán ottmaradt a körmöm nyoma egy pici érintésre is. Tanulság: bár a színe kifejezetten tetszik, és láttam még pár jó színt, na és persze nagyon olcsó is, de nem kísérletezek többet Lora lakkokkal, nincs türelmem ennyit várni a száradásra.
Negyed óra után még mindig könnyen ráragadt a fólia.
A többiek vintage témájú munkái:

5 megjegyzés :