2014. január 19., vasárnap

Januári kihívás - pöttyös és burgundi

Egybevontam a mai (pöttyös) és a következő (burgundi) témát, mert most teljesen mást szerettem volna viselni, így csak elkészítettem, lefotóztam, aztán lemostam és nekiálltam a másiknak, ami terveim szerint a következő hétvégéig kitart.
Látszik, hogy ebbe most nem is fektettem sok energiát, lettek volna ugyan kreatívabb ötleteim is a pöttyösre, de majd máskor megvalósítom őket. :)

Az alaplakk az e.l.f. Cranberry-je, valamikor nagyon régen szerepelt külön posztban, magában és mattítva is. Annak ellenére, hogy elég régi darab, felkenéskor az állagával nem volt gond, a lemosás viszont ugyanolyan problémás, a végén mindent át kellett törölni újra, még az ujjaimat is, amivel a lemosós vattát fogtam. Nem tudom, az újabb e.l.f. lakkok miben és mennyire változtak, már régen nem rendeltem tőlük, ráadásul most már nem is szállítanak közvetlenül Magyarországra.

A pöttyözés Moyra metal effect arannyal (305) készült, önmagában még ugyan sose kentem fel, de díszítésre, nyomdázásra is lehet használni. A gyűrűsujjamon a pöttyözés először véletlenül mosódott össze, de aztán már így folytattam, és a végén került a közepébe egy kis fekete strassz.

 A következő posztokban megmutatom a most viselt manit, amihez egy jelenleg is akciós vizes matricát használtam, ezt ha sikerül időt szakítani rá, kiteszem még ma; valamint azt is, mit vettem tegnap a Rossmannban, ahol megkezdődött az Essence szortimentcsere.

A többiek munkái erre a két témára pedig itt láthatók (vagy lesznek láthatók):




7 megjegyzés :

  1. Csini lett! :) Én is arannyal fogom kombinálni a burgundit :D

    VálaszTörlés
  2. Jó lett :) Én is összevontam a két kihívást :))

    VálaszTörlés
  3. Szép lett. :)

    Van nálam egy nyereményjáték, ha gondolod nézz be. ;)

    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/01/valentin-napi-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is csini lett. :) A fekete strassz nagyon jól feldobja. :) A alaplakk színe pedig nagyon tetszik. Mondjuk, mostanság eléggé rá vagyok kattanva a burgundi árnyalatokra. :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek! (Sajnos a sablon átszabására nem maradt időm a hétvégén, így még mindig nem tudok egyesével válaszolni, elnézést.)
    Viszont most nekiindulok és végignézem mindenkiért, úgy látom ez a pöttyös téma elég sokakat vonzott. :)

    VálaszTörlés