2014. január 16., csütörtök

Januári kihívás - havas

Mielőtt mutatnám a mai kihívásra elkészült manit, egy akcióra hívnám fel a figyelmeteket: a BornPrettyStore-nál bizonyos vizes matrica minták rendkívül akciós áron, mindössze 0.88$-ért kaphatók! Mióta újrakezdtem a blogot, még nem tettem fel ilyen díszítéssel készült manit, pedig van jópár, és nagyon szeretem őket, könnyű és egyszerű használni, és garantált a tökéletes díszítés: ráadásul nem is emelkednek ki a köröm felületéről, mint a sima matricák (ami engem szokott zavarni, mert akkor kényszert érzek a kapargatásra), és simán lemoshatók. Akár próbáltál már ilyen matricákat, akár nem, ennyiért érdemes lecsapni egy (-pár) darabra. Itt találod az akciós matricákat. Köztük van a nagy kedvenc tradicionális kínai női festmény minta - ezt például újrarendeltem -, virágmintákból többféle, bajuszos, cippzáros... Némelyiket máskor is le szokták árazni kisebb-nagyobb mértékben, de van, ami ritkán akciós, vagy nem ennyire.
Na, kiörömködtem magam, tényleg nagyon szeretem ezeket, ezért vagyok ilyen lelkes. :) Ja igen, kuponkód akciós termékekre nem érvényes, de ha van korábbról összegyűjtött pont, azt be lehet váltani.

Jöjjön hát a kihívásra készült manikűr. Havas téma, két dolog volt egyértelmű: hogy kéket nem akarok használni, és hogy nyomdázni fogok, mert van egy külön ilyen lemezem, tele hópelyhekkel, és még egyáltalán nem használtam. Most sikerült napfénynél fotóznom, úgyhogy magamhoz képest sok kép lesz.
Az alapszín Catrice - Karl Says Trés Chic, ezt most vettem a napokban a Rossmannban. Fotóztam külön is, csak azok a képek még nincsenek szerkesztve, így külön bejegyzés lesz. A nyomdázólakk Konad fehér, a lemez pedig a BPS-től van (link). Mivel most használtam először, alulra teszek fel erről is képet. A legtöbb esetben nagyon szépen sikerült felvenni a mintát, van ahol én bénáztam a pozicionálással, de összességében elégedett vagyok vele, egy körmömet ítéltem csak lemosásra és újrafestésre. 





A lemez fóliával és anélkül:
A kihívásban részt vevők munkái:

5 megjegyzés :