2014. január 25., szombat

Januári kihívás - ezüst

Sajnos rá kellett jönnöm, hogy teljesen reménytelen hétközben bármit is lefotóznom. Mikor elmegyek itthonról, még túl sötét van, mire megjövök, már sötét van. Múlt héten elvittem magammal a fényképezőgépet és az irattárban fotózgattam, de azért ez se megoldás, annyira nem kicsi a gép, hogy állandóan cipeljem.
Mindegy, ma délelőtt volt egy kis fény is, időm is, így készülhetett néhány kép.

A mai kihívás tárgya az ezüst, amivel - most már szinte szokás szerint - kicsit csaltam. Szerdán megérkezett a Naillandtől rendelt csomagom, egy China Glaze szett (Sparkle all the way). Nem vagyok benne teljesen biztos, hogy jól választottam, mert a két glittert valószínűleg nem fogom kihasználni, annyira nem vagyok glittermániás; viszont a Just Be-Claws rögtön kedvenc lett. Tehát már szerda este óta viselem, és az ezüst téma kedvéért se volt szívem lemosni teljesen, így született ez a kompromisszumos megoldás.

A gyűrűsujjamra a Lovely ezüst Snow Dust került, amit szintén a héten sikerült akciósan, utolsó darabként beszereznem. Ugyanebből a lakkból pöttyöztem.

Egy kicsit látszik a körömvégeken, hogy a rubinvörös CG lakk nem teljesen friss festés, de ahhoz képest hogy majdnem három napos, nagyon szépen tartja magát. A gyűrűsujjamon az ezüst lakk alá pedig kipróbáltam az Essence lehúzható alapját, amit szintén egy hete vettem - más akciós Essence termékekkel, erről még nem sikerült megírni a posztot -, kíváncsi vagyok, tényleg egyszerűen el lehet-e majd távolítani, egyelőre semmi jelét nem látom, hogy hol tudnám "felfeszegetni". Igaz, nem is próbáltam még, tehát ha onnan nézem az jó, hogy magától nem kezd el leválni. :)

Jut eszembe, mióta a múltkori poszt végén leírtam, hogy milyen gondjaim voltak a BPS-nél a késedelmes szállítással, két csomag is gyorsan megérkezett, a legutóbbit január 9-én rendeltem, 14-én adták fel, és ideért 23-án. Ez nagyon szép, viszont a január 15-én és 16-án leadott rendelésem továbbra is Paid státuszban van, vagyis elvileg nem adták még postára. Lehet, hogy megtették, és csak a státuszt nem írták még át; de ha nem, akkor most egy ideig nem is várható, mert időközben megkezdődött a kínai újév ünneplése, és egészen február 6-ig nem dolgoznak sem ők, sem más kínai székhelyű eladók, illetve persze a posta és egyéb hivatalok sem. Megrendelést lehet leadni, de a "szokásos" csúszáson kívül ezt a plusz másfél-két hetet kalkuláljátok bele.


6 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett!
    Jól mutat együtt a két szín!
    A China Glaze lakknak nagyon szép színe van.:)

    VálaszTörlés
  2. Szinte ugynaezt akartam elkészíteni a pöttyös témára (csak pinkkel és a gyűrűs ujjon is pöttyökkel), de végül maradtak a glitterek. Nagyon csini lett. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett :) Sajnos a fényképezéssel én is igy vagyok, amikor lenne időm képeket csinálni, már sötét van :(

    VálaszTörlés