2013. december 30., hétfő

Reload

Úgy döntöttem, újraindítom a blogot... több mint két év kihagyás után. Annyi történt akkor, hogy egyszerűen "telítődött" a szervezetem a témával, iszonyat sok beauty blogra feliratkoztam, és szerettem is volna mindenkit rendszeresen olvasni, követni, de azon kaptam magam, hogy ez már önmagában is órákat vesz el naponta az életemből, és akkor én magam még egy sort sem írtam, nem fényképeztem, stb. Nem tudatos döntés volt, de egyik napról a másikra egyszercsak nem nyitottam meg többet a Google Readert (ami azóta meg is szűnt, fene beléjük, most megint jól jönne...) Eleinte még én is azt hittem, csak rövid szünet lesz, de aztán annyira másfelé fordult az érdeklődésem, hogy már nem is nagyon gondoltam a visszatérésre. Sőt, nem csak a blogok olvasásáról szoktam le, de például jóval kevesebb sminket is használtam ebben az időszakban, nem beszélve arról, hogy mennyivel kevesebbet vásároltam. Annyira feltankoltam akkoriban, hogy a nagy része még mindig megvan, sok dolognak talán a tizedét se használtam el... felesleges túlköltekezés és pazarlás volt, amivel voltaképp már akkor is tisztában voltam - még ha minden nap teljes sminket készítek, akkor se használok el belátható időn belül több palettányi szemhéjfestéket, ez egyértelmű volt már akkor is -, mégse tudtam ellenállni.

Azért nem akarok mindent a blogokra fogni, mert ebben a két éves absztinens időszakban is volt olyan része a gyűjteményemnek, ami tovább nőtt: a körömlakkok és egyéb körmös kiegészítők. Főleg az utóbbi fél évben megint beindult a gyűjtőmániám. :) Néha még fényképeket is készítettem az elkészült manikűrökről. Ennyi erővel pedig akár újra is indíthatnám a blogot, ha már úgyis minden adott hozzá. Viszont ezúttal már csak nail art blogként, és valószínűleg nem is olyan gyakorisággal fogok posztolni, mint ahogy régen. Igyekszem újra körülnézni az új és régi blogok között is, de ezúttal vigyázni fogok arra, hogy ne vigyem túlzásba.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése