2011. szeptember 4., vasárnap

Villámjáték Essence pirosítóecsetért

Tudom, hogy sokan nem találtátok már a polcokon az Essence kifutó termékei közül a kis rózsaszín végű pirosítóecsetet, ezért vettem egyet pluszban, hogy egy gyors nyereményjátékon megnyerhesse valaki. Ráadásul mivel beígértem már... ööööö.... elég régen, így tettem hozzá egy 6-os Miss Rose palettát is.
Ez most nem gyorsasági villámjáték lesz, hanem egy új kis scriptet próbálok ki vele, amit kifejezetten nyereményjátékokra, giveaway-ekre fejlesztenek, a neve Rafflecopter. Egyelőre béta állapotban van, vagyis tesztverzió, de külföldi blogokon már itt-ott találkozni vele. A béta teszteléséhez fel kell iratkozni, aztán valamikor küldenek egy meghívót, azon keresztül lehet regisztrálni. Én megkaptam még a Sigma játék kiírása előtt, de annál nem mertem megkockáztatni, hogy ott kísérletezzek vele, hiszen nektek is, nekem is új.


A hátránya, hogy angol nyelvű, és csak azt a részt lehet magyarosítani, amit én írok be szövegként: de nem túl bonyolult és le is írom, hogy mit hova kell beírni.

Nem akarom most túlbonyolítani, ezért egy feltétel van a jelentkezéshez - légy a blog nyilvános követője -, és egy opcionális, amivel plusz esély szerezhető: ha Facebookon is követsz.

A játék szeptember 6-án, kedden reggel 6 óráig tart: azért pont eddig, mert az időpontot nem lehet külön megadni, csak a napot. Kommentben vagy e-mailben is jelezhetitek, ha kérdésetek van a jelentkezéssel kapcsolatban, illetve arra is kíváncsi lennék, tetszik-e ez a módszer, vagy sem. Ha nem, akkor a jövőben visszatérek a korábbi űrlaphoz.



11 megjegyzés :

  1. Köszi a játékot!
    érdekes ez a kis űrlap, tetszik hogy igazából végigvezet a lépéseken nem lehet elrontani a kitöltést. Mondjuk az angol tudás minimális szinten tényleg előnyös:)
    Azt megkérdezhetem hogy mi a gond a "hagyományos" űrlap kitöltős megoldással, amit sokan használnak? Csak mert lehet hogy nemsokára szükségem lesz rá :)

    VálaszTörlés
  2. Véletlen nyomtam egy entert ,mikor még nem volt kész a második űrlap, de lájkollak fb-on, Ágota Olaszként :) Amúgy praktikus ez a jelentkezés :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi a játékot! ^^

    Ez a script pedig nagyon aranyos :D Hozzá kell szokni (én például kerestem egy végső, mindent "leokézó" gombot, és eltartott egy ideig, mire rájöttem, hogy ilyen nincs), de nekem tetszik :D Főleg mert kiírja eddig hányan jelentkeztek (hogy kábé mégis mennyi esélyem van :D) és hogy mennyi idő van hátra a játékból. (Hadilábon állok a dátumokkal XD)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nem működik :( Valami más mód nincs jelentkezni?

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szívesen mindenkinek. :)

    Vattacukor: nincs semmi baj vele, csak összesítés szempontjából ez áttekinthetőbb, legalábbis ezt remélem tőle. Amit nem kedvelek a google docs űrlapjában, hogy utólag a jelentkezők nem látják, jelentkeztek-e már, ezért mindig akad, aki elfelejti, ezért újra kitölti és duplán jelentkezik. A kommentes típusnál pedig a kiírónak kell táblázatba foglalnia a jelentkezéseket, hogy összesíteni tudjon, szerintem az még lassabb. Ennél a script maga számolja a jelentkezéseket, mutatja is őket, elvileg a határidő lejártakor magától le is zárul, ráadásul be van építve a random.org, így a végén csak egy gombnyomás kisorsolni a nyertest. Még arra is van lehetőség, hogy egy hosszabb játéknál naponta lehessen újabb esélyeket szerezni pl. twitter- vagy facebook megosztással. Sok előnye van, de még van mit javítani is rajta testreszabás tekintetében.

    Petra: ha engedélyezve van a javascript futtatása a böngésződben, akkor nem tudom, mi más lehet a hiba... De írd le ide az adatokat (követőnév, email, + ha van fb név) és beviszem én őket.
    A többiek is nyugodtan szóljanak, ha probléma van, ez most csak egy próbajárat. Ha az derül ki, hogy több vele a gond mint a haszon, akkor legközelebb visszatérek a régi módszerre.

    VálaszTörlés
  6. cpetra néven követlek, Facebookon pedig Czellár Petra néven vagyok.

    VálaszTörlés
  7. Petra, kicsit bénáztam a dologgal, ezért most úgy tűnik, mintha duplán szerepelne a jelentkezésed, de az adminfelületen jól van, tehát 2 esélyt jelent.

    VálaszTörlés
  8. Na, most már jó... bocs, még nekem is ki kell tanulnom a dolgot.

    VálaszTörlés