2011. szeptember 17., szombat

Lovely repedezős lakk - 2. felvonás

Izgatott a kérdés, vajon jobban néz-e ki a kék repedezős Lovely egy sötét alapon, így gyorsan lemostam az előzőt, és felkentem alapnak egy Essence Multi Dimension sötétkék lakkot (65 Midnight Rocker - még régebben vettem, de eddig valahogy nem került elő a dobozomból).
Száradás után rávittem a repedezős festéket (kimondom, na: trutyis állaga van :)), és voilà: határozottan jobb, látványosabb így, hogy nagyobb a kontraszt a két szín között.

A repedezés mennyiségének és irányának kialakulása továbbra is teljesen véletlenszerűnek tűnik, nem éreztem azt, hogy a mutatóujjamra vastagabban vittem volna fel a festéket, ott mégis kialakult egy nagyobb "sziget", ami még keresztben vagy hosszában berepedhetett volna... de hát ember tervez, a repedezős lakk útjai meg kiszámíthatatlanok. :)
A felület az eddigieknek megfelelően szintén matt és érdes, de egy kis fedőlakk kiegyenlíti (nagyjából) és életre kelti a benne rejlő csillámokat.
Megint csak azt tudom mondani: láttam már szebben repedő lakkot is, de az árát figyelembe véve rendben van, így már nyugodtabban tudom ajánlani kipróbálásra. Ráadásul egyáltalán nem biztos, hogy az összes szín ilyen trutyis állagú, ha legközelebb Rossmannban járok, egy alkalmas pillanatban meg fogom lesni őket. :)

7 megjegyzés :

  1. Éreztem, hogy feketével szuper lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Aha, az előző lila pont nem volt se elég világos, se elég sötét, így egyik se tudott érvényesülni. Így már elégedettebb vagyok. :)

    VálaszTörlés
  3. na ezzel már sokkal jobban néz ki! :)

    VálaszTörlés
  4. hm..nekem egy rózsaszín van..énis valami hasonló sötéttel megpróbálom :P
    köszi a tippet

    VálaszTörlés
  5. Mindig látványosabb ha sötétet világossal párosítasz, legyen akármelyik a töredezős, nagyobb lesz így a kontraszt :)

    VálaszTörlés
  6. Tényleg látványosabb, jól néz ki!

    VálaszTörlés
  7. Egyébként nekem nagyon nagyon bejönnek a Lovely repedezős körömlakkok:$ Én is valamelyik nap vettem egyet,de úgy érzem,még fogok, főképp, hogy most akciós lesz a Rossmanban.

    Most teszteltem én is, ha van kedvetek nézzétek meg:
    www.parafeminas.blogspot.com

    VálaszTörlés