2011. szeptember 20., kedd

Catrice - Marilyn & Me

Tegnap megint bementem a Rossmannba. :D Lehet hogy inkább ma kellett volna, mert talán épp kipakolás előtt voltak, ugyanis az egyik Essence állvány töküres volt. A másikon láttam pár új Colour&Go lakkot, meg lehet hogy volt már más újdonság is, de mivel kevés időm volt, inkább a Catrice-t néztem meg. Középre, ahova az aktuális limitált cuccokat szokták tenni, most összehalmozták az augusztusról megmaradt akciós termékeket, de sajnos nem árazták őket még lejjebb... :) Így is sikerült elhoznom a Sweets for my Sweets nevűt, ami egy igazi barbie-rózsaszín, de erről majd később.

Az új Catrice Ultimate körömlakkok közül az első, amit megpillantottam, az 550-es Marilyn & Me volt. Szerelem első látásra. ♥ Gyönyörű rubinvörös, piros csillámokkal. Nem nagyon viselek vörös lakkot, mert egy-két árnyalatnyi különbségen múlik - ahogy a vörös rúzsnál is -, hogy mi az ami jól áll, ami illik a bőrtónushoz, sőt a személyiséghez, és mi az ami már sok, és a szexi helyett inkább közönséges. Ezenkívül az a körömhossz, ami most nekem van, a maximum, amire még vörös lakkot kennék. A vörös szerintem kifejezetten az a szín, ami sokkal jobban néz ki a rövid körmökön, mint a hosszún. A hosszú vörös körmök eléggé ragadozóhatást keltenek, meglehetősen egyértelmű szexuális üzenetük van. Igyekeztem finoman körülírni, remélem értitek, mire gondolok. :D

Egy rétegben is egész szépen fed, gondolkodtam is rajta, hogy így hagyom, de végül a kis egyenetlenségek megszüntetéséért vittem rá még egy réteget. A képek tisztítás előtt készültek, de alig kellett rajta javítgatnom: pont jó az állaga, nem folyik annyira, hogy befusson a körömágy mellé, de szépen el lehet oszlatni, nem fogy el az ecsetről a húzás végén sem. Van olyan fotó, ahol kicsit csíkosnak tűnik, de ez a fény játéka lehet, élőben egyáltalán nem látszik.
További képek, immáron 2 réteggel:





Ezt a lakkot egyébként a China Glaze - Ruby Pumps dupe-jának tartják, árnyalatban teljesen egyezik, csak a CG-ben több a csillám. Ami azt illeti, jóval több, a Marilynben ha nagyon akarnám, meg is számolhatnám mennyi jut egy körömre. Viszont ha van egy kis napfény, akkor szépen csillog az a kevéske (na jó: közepesen kevéske) is. A lakknak elég magas fénye van önmagában is, de fedőlakkal még lehet fokozni, illetve az a gyanúm, hogy mattítva is jól mutathat.

Ez pedig a végső mani, kicsit elcsúszott rózsamintával.
Viseltek hétköznap vörös körömlakkot, vagy különleges alkalmakra tartogatjátok?

5 megjegyzés :

  1. uhhh... nagyon szép szín :)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg szép színe van, jó választás volt.

    VálaszTörlés
  3. Én sose tartogatom "ünnepnapra", akkor kenek fel vörös vagy piros lakkot, amikor csak kedvem van :) Szerintem ma is valami ilyesmit fogok alkotni, most kedvem kaptam. Amúgy nagyon szép ez a lakk :)

    VálaszTörlés
  4. Nálam is aktuális a vörös lakk, tegnap vágtam körmöt, úgyhogy ma felkenek egy pirosat én is. :) Nekem egyetlen ilyen színű lakkom van, egy Miss Sporty, és az olcsóságához képest meglepően jó! Már elég rég vettem, és még mindig nem száradt be, pont jó az állaga, egy rétegben is tökéletesen fed, a többi lakkomhoz képest nem pattogzik le hamarabb és még a lemosása is könnyen megy. :) Ajánlom :D

    VálaszTörlés
  5. Igazán vadító színe van, be kell szereznem mindenképp !
    stilusjulia.blogspot.com

    VálaszTörlés