2011. augusztus 27., szombat

Új Sleek paletta: Au Naturel

A Sleek hamarosan - ha minden igaz, augusztus 31-én - hivatalosan is megjelenteti új Nude kollekcióját, melynek tagja egy paletta (Au Naturel), egy pirosító (Suede) és egy Pout Polish szájfény (Bare Minimum).


A Sleek palettákra általában a fényes színek jellemzőek, 2-3 matt mellett, itt azonban fordul az arány: 8 matt színt kapunk és 4 shimmer finisűt.
forrás: mamzellekitkat.over-blog.com, google
Swatch található pl. itt, ezen az oldalon pedig egymás alatt az UD Naked palettájával.

Hogy tetszik ez az új paletta, választanátok-e elsőnek a Sleektől, vagy ha már van másik palettátok tőlük, megvennétek-e ezt is?

5 megjegyzés :

  1. úristen nagyon tetszik : DD annyira az én színeim.régóta gondolkozom egy sleek palettát,és azt hiszem végre beruházok egy ilyenre : D

    VálaszTörlés
  2. a szájfény és a pirosító nagyon tetszik, alapdarabnak tűnik :) jól párosítható télen nyáron hasznos :D a paletta nekem nagyon "alap" ami nem rossz sőt :) de nagyon sok a hasonló színem ezért nem biztos hogy megvenném :)

    VálaszTörlés
  3. Natúr színek, matt többség... akarom! ¤.¤

    Nincs még semmi Sleek termékem, de ez a paletta most gondolkodóba ejtett... ha lenne születés- vagy névnapom, esetleg egyéb ráfogható esemény, nem gondolkoznék rajta, így egyelőre a "meggondolom" kategóriába fog tartozni, és a költségvetés alakulásától függően lecsapok rá :D

    VálaszTörlés
  4. nekem a paletta tetszik nagyon, már láttam másik blogon is, nagyon megfogott. még nincs Sleek palettám és elfogadnám, bár van annyi szemhéjpúderem, inkább azokat kéne használnom.. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagy- nagy kedvencem ez a paletta! Kedden kaptam meg a palettát és a pirosítót és hát tényleg isteni!

    Ezen kívül még az Oh so special! és a Monaco az amik megvannak, de a Storm és az Original is nagyon ígéretes!

    VálaszTörlés