2011. augusztus 22., hétfő

Sigma játék eredményhirdetés!

Tegnap éjfélkor véget ért a Sigma F80 ecsetért folyó játék, ma pedig összeszedtem minden lelkierőm, és összesítettem, illetve ellenőriztem a jelentkezéseket. 332 esélyt gyűjtöttetek össze, úgyhogy ezt a számot pötyögtem be a random.org véletlenszám sorsolójába, és az eredmény:
Ez a szám pedig a táblázatomban:
Gratulálok Judit! Hamarosan küldök egy e-mailt, kérlek erre válaszolj és írd meg a címedet, hogy továbbítani tudjam a Sigmának. A nyereményt ők fogják postázni.
Amennyiben 3 napig - mondjuk szerda este 9-ig - nem kapok választ, újra sorsolok.

Köszönöm mindenkinek a részvételt! Lesz még játék a blogon, apróbb villámjátékokra is gyűjtögetek, mint például a már beígért Essence pirosítóecset, amit egy új jelentkezési módszerrel szeretnék kipróbálni; ha sikerül összerakni, akkor már ma este (nem gyorsasági, hanem egynapos játék lesz, szóval annyira nem kell lesben állni. :)). Mivel a Mi a kedvenc sminkmárkád? kérdésre elsöprő fölénnyel az Essence-t választottátok, és lemaradva ugyan, de második helyre a Sleek futott be, így a jövőben nyereményjáték-ügyileg ebbe az irányba fogok tapogatózni.:)


5 megjegyzés :

  1. Nagyon szépen köszönöm Castia, nagyon meglepődtem! :) Írtam e-mailt!

    VálaszTörlés
  2. congratulations to the winner :)

    BTW, I wanna invite you to join my giveaway which will end on September 4.
    ✿ 1,000 Followers Giveaway (21 items) ✿

    VálaszTörlés