2011. augusztus 6., szombat

NOTD - színátmenetes és felhős kék

Csomó fotót készítettem, hogy elkapjam az Essence leárazáson vett speciális effekt fedőlakk hatását, mindenféle fényviszonyok között: egyik se lett tökéletes szerintem, de felteszem őket, hogy lássátok. Már rég ki akartam próbálni a színátmenetes manikűrt, és most volt időm pepecselni vele.

Használt lakkok:
- világoskék: Essence Multi Dimension: 74 Fall for me (jelenleg akciós, megszűnés előtt)
- középkék: Essence Show your feet: 01 Caribbean sea
- sötétkék: Catrice Ultimate: 350 Hip Queens Wear Blue Jeans (szintén akciós)
- fedőlakk a színátmenetesen: Essence Special effect topper: 04 Mystic Mermaid (akciós)
- fehér lakk körömnyomdához: Konad special nail polish
- valamint egy szivacsos applikátor, amit kiszedtem egy szemfesték mellől.

Még egy halom fotó, bocsánat, de nem volt türelmem válogatni közülük:










Ezekkel készült:
A gyűrűs- és hüvelykujjamon készítettem el a színátmenetet, az utóbbiról van pár fázis, bár nem ez sikerült a legjobban:

Ez pedig a gyűrűsujjamról az átmenet fedőlakk előtt:
és után (de takarítás nélkül):

Még gyakorolnom kell a színátmenetes kialakítást - a nyomdázásról nem is szólva - de ez a fedőlakk jótékonyan elfedi a hibákat. Ti próbálkoztatok már ezzel a technikával?

10 megjegyzés :

  1. Örülök hogy tetszik. :) Kicsit talán sok, de most szabin vagyok, ma végre jó idő volt... mikor viselném, ha nem most. :P

    VálaszTörlés
  2. Nekem is tetszik ez a színátmenetes dolog! :)

    VálaszTörlés
  3. Jaaaj de jó ötlet a kis szivacsos aplikátorok bevonása!!!
    Most jött ez az idő, hogy végre kipróbáljam ezt a technikát!
    Köszi, nagyon hasznos volt!
    Ja és a felhők is cukik. :))

    VálaszTörlés
  4. Sedna már csinálta, azt hiszem ő mosogatószivacsot használt és marha jól nézett ki nála, de amikor én próbáltam, nem jött össze :S Az övé gyönyörű lila lett ^^

    VálaszTörlés
  5. Hát ez nagyon jó ^^ Én a kékbe belebuktam, de a lilának azóta is csodájára járnak :D Az applikátor pedig jól hangzik, gondolom kisebb káosszal jár a használata, mint egy mosogatószivacsé? XD

    Épp az előbb mostam le a lila átmeneteset, mert valami gyorsat és mégis szépet akartam összehozni, és mivel a szivacs nagyon vékony rétegben viszi fel a lakkot, nekem nagyon gyorsan megszárad :) Szóval újrakreáltam a lilát, ezúttal szögletes körmökön, és így is jól nézett ki :D

    A felhőcskék is nagyon aranyosak lettek ^^ Én is akartam hasonlót, de végül elszaladt velem a ló és napocska meg fű meg ilyesmi is került rá, végül kicsit zsúfolt lett ^^; (A blogomon van róla kép, talán még emlékszel :D)

    Az a fedőlakk pedig nagyon feldobta a színátmenetet, és még átmenetesebbé tette, ha létezik ilyen XD Maga a manikűr nekem olyan "bárányfelhő - bárányfelhő - viharfelhő - bárányfelhő" hatást kelt, imádom! ^^

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikus lett! Nagyon szép!!!

    VálaszTörlés
  7. Az applikátor nem saját ötlet, valahol biztos láttam, bár általában valóban alapozó- vagy mosogatószivacsból kivágott darabot használnak. Nem nagyon kentem össze magam, az igaz, de egy kicsit nagyobb fej talán jobb lett volna. Sok helyen amúgy is úgy csinálják, hogy az egészet szivaccsal viszik fel, amint látható én előbb ecsettel ráfestettem az előzőre, aztán a határvonalat tapogattam össze lakkos applikátorral. Kicsit későn jöttem rá, az utolsó körömnél, hogy szebb az átmenet, ha nem csak a sötétebbet tapogatom a világosabbra, hanem fordítva is átmegyek rajta még egyszer. A speckó fedőlakk nagy szerelem lett, annyira hogy vettem egy harmadikat is, és abból szintén nyeremény lesz (lehet hogy majd csak karácsony előtt, addigra több mindent összeszedek a személyes kedvenceimből).
    A körömnyomdázás viszont a mumusom, nem írtam még róla, de most már azt hiszem vagy 2-3 hónapja kísérletezek vele. Ez már a jobbak közé tartozik, képzelhetitek milyen volt a többi, amit megmutatni se mertem. :P

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett! Ügyes vagy! :)

    Továbbadtam neked egy játékot: http://masnisfiok.blogspot.com/2011/08/gyermekkorom-kedvencei.html :)

    VálaszTörlés