2011. augusztus 4., csütörtök

Essence kiegészítő zsákmány

Ma visszatértem, mint egy bűnbánó bűnös a tett színhelyére... egy másik Rossmannba. Ez egy kicsit félreesőbb üzlet, ami azért jó, mert nagy eséllyel megtalálható az, ami egy forgalmasabb üzletben már elfogyott. Be is jött ez a stratégia, teljesen feltöltött polcokat találtam. Ami a hátránya, az valami kommunikációs probléma lehet: az eladók nem tudtak arról, hogy mennyi minden akciós most, így nem is volt kiírva az új ár. Ha ilyen üzletbe tévednétek, akkor sem kell aggódni: a pénztárgép a helyes árakat hozza. Én is megkértem a pénztárost, hogy mielőtt beüti, mindegyik árát ellenőrizze le, és nem volt gond.


- Alapozóból ez az egy árnyalat akciós, kicsit sötét a bőrömhöz, de azért vettem meg, hogy a túl világos alapozómmal keverve kiegyenlítődjenek. Legalábbis ez a terv.
- Sun Club-os bronzosító-pirosító: a világosabb, elvileg szőkéknek való változatot vettem meg, a másik végképp túl sötét lett volna. Ez is olyasmi, amit eredeti áron nem vettem volna meg, mivel amúgy nem használok bronzosítót, de így megéri kipróbálni. Kicsit még szoknom kell az eredményt, de elsőre tetszik.
- Sun Club szájfény: tegnap vettem már két másikat, de ez az árnyalat (05 Sunny Pink) ott nem volt. Még haboztam is rajta, hogy kell-nem kell... Végül mégis beraktam a kosárba. Ahogy írtam, a pénztárnál ellenőriztük az árakat az eladóval, és ekkor ért a meglepetés: ez ugyanis 99 Ft volt. Először azt hittem, hogy talán nem hallottam az elejét, de nem. :) Sajnos csak ez az egy volt belőle, talán valami másik akcióból maradt vissza, vagy nem tudom.
- A kis pirosítóecsetből itt volt bőven, ezt a másodikat egy villámjátékra szánom, majd ha véget ért a mostani. :)
- A special effect fedőlakkból is vettem még egyet, tartalékba, ugyanis szerintem az összes közül ez volt a legjobb vétel. Emlékeztek, mennyire elégedetlen voltam a Catrice I wear my sunglasses at night fekete lakkjával? Van egy körömmargarétám, rajta az Elf és Catrice, illetve most néhány Essence lakkommal kifestve: ezen vittem rá a feketére ezt a speciális fedőlakkot. Az eredmény:
érdemes kinagyítani
Mindjárt másként fest. :) Kicsit kárpótlás, hogy nálunk kimarad az Out of Space kiadás, mert ez így együtt hasonló hatású.

Köszönöm mindenkinek, aki már jelentkezett a játékra, nagyon kedves üzeneteket is kaptam, és nemsokára elkezdem végignézni az ajánlott videókat is!

13 megjegyzés :

  1. én is ugyanezt a stratégiát követtem el és abszolút nem volt hatásos. az amúgy szinte kihalt üzlet tele volt, ecsetet már persze esélytelen volt vennem, pedig akartam még egyet tartalékba. nem hiszem el: miért kell a legjobb drogériás ecsetet kivonni a forgalomból? :/
    de legalább neked sikerült. :)

    VálaszTörlés
  2. Ecsetet azt nekem is sikerült vennem egy kisvárosban nem rohamozzák meg annyira az állványokat:) de írtam is a zsákmányról egy bejegyzést ha érdekel hogy én mit vettem nézz be hozzám:
    http://devilgirlmakeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Heheh, én ugyanúgy visszalátogattam, csak éppen szemceruzák miatt! :D

    VálaszTörlés
  4. Hú, lehet, hogy nekem akkor ma már fölösleges benéznem a Rossmannba? Egyébként Castia, milyen márkájú az az alapozód, amire azt írtad, hogy túl világos? Soha, de soha nem találtam még a világos bőrömre megfelelő színű alapozót... :( Vagy túl sárga vagy túl sötét, amit megveszek (még ha a kézfejemen akkor és ott jónak is tűnik).

    VálaszTörlés
  5. én alapból egy olyan rossmannba mentem ami "kihaltabb" de ecsetből egy darab nem volt már :S aztán tegnap megkértem barátomat hogy menjen be abba a rossmannba ami náluk van :$ megnéztem volna őt ahogy kétségbe esetten telefonált hogy mi is kell és hogy is néz ki?:D

    VálaszTörlés
  6. Lehet nekem az is mázlim volt, hogy itt nem voltak kint az árak. Ez amúgy is egy olyan üzlet, ami lakóházak között van, aki nem ott lakik, annak csak úgy véletlenül nem esik útba, hogy betévedjen. Én is mindössze másodszorra jártam ott, pedig kb. ugyanolyan távolságra van, mint a plázás, csak az ellenkező irány kiesik a napi útvonalamból.

    Judit, benézni nem kerül semmibe. Csak a távozás, ha találsz valamit. :) Avon Calming Effect alapozóm van most Ivory árnyalatban, még kora tavasszal vettem és akkor jó volt (egyébként van itt a közelben egy Avon tanácsadó klubhelyiség vagy koordinátor helyiség, nem tudom minek hívják, ahol összegyűlnek időnként. Ott van mindenféle termék is, bementem és rendesen az arcomra felkenve választottuk ki a megfelelőt. Elvileg ez a helyes kiválasztási módszer, Dorka készített régebben arról videót, hogy drogériában is így csináljuk: http://youtu.be/yly3SUBgYac
    Szerintem ezt nem sokan vállalnák be szívesen, hogy ki-be rohangálnak az üzletben, még ha egyébként tényleg ez lenne a legjobb is. Azzal szoktam még próbálkozni, hogy indulás előtt tükörben az arcom mellé téve a kezemet-karomat próbálom kiválasztani azt a részt, ami a legközelebb áll az arcszínemhez. Ez szinte biztosan nem a kézfej, nekem pl. a tenyérpárna külső része van legközelebb.

    VálaszTörlés
  7. Jajj, köszönöm a linket, nagyon hasznos volt! Nagyon szimpatikus a lány, és a többi videója is nagyon jó, egészen bele is feledkeztem a nézésükbe. Sajnos már csak azután olvastam, amit írtál, hogy elmentem a Rossmannba és vettem egy alapozót... :) A NYC Natural Matte alapozóját 001 Ivory színben (ami ugyebár a legvilágosabb volt, ott még jól festett, itthon meg már sárgán). Öröm az ürömben, hogy csak egy ezres volt, többet nem bénázom ilyenekkel... A She Silk Matte alapozóját használom most egyébként 001 Beige színben, de egyszerűen pocsék... A színe még elmegy, de a szaga és az állaga katasztrofális, ha két másodperc alatt nem tudom elkenni, elkezd ragadni és gyakorlatilag már nem is lehet tovább kenni. Az Avontól is használtam nagyon sokáig alapozót (Personal Match Liquid Foundation, azt hiszem), de az is túl sárga volt a bőrőmhöz Ivory színben és szintén irtózatos volt a szaga. Ami idáig a leginkább bejött nekem, az a Rimmel Recover (100 Ivory), nagyon kellemes illatú, jól kenhető, jól fed, csak sajnos ebből sincs annyira világos színű, mint a bőröm, és drágának is találom a pénztárcámhoz képest. :( Az Elf-től is vettem egy alapozót, azt említettem is itt korábban, az elvileg legvilágosabb színűt, amijük volt, és az is tragikus volt színben, szagban és állagban is.

    Elnézést, hogy ilyen hosszúra sikerült a hozzászólásom, csak gondoltam, másokkal is megosztom a tapasztalataimat alapozó téren. Egyébként megnéztem ma a leárazott Esscence termékeket, annyira nem voltam oda a kínálatért, így végül nem vettem semmit. Azt hittem, hogy az alapozóból, amit te is vettél, mindegyik színük akciós, de csak a legsötétebb volt az, amin meg is lepődtem.

    VálaszTörlés
  8. Ecsetre én is lecsaptam ma - ahol én voltam kisvárosi Rossmannban, ott kettő volt... lehet meggondolom, és holnap visszamegyek a másikért is :)

    VálaszTörlés
  9. Egy ecsetet én is láttam a polcon, de valahogy nem fogott meg annyira, hogy meg is vegyem. :) Van már pirosító ecsetem.

    VálaszTörlés
  10. Egy ecset mindig jól jön, pláne ennyiért. :) Mivel van kis tokja, ezt a táskámban fogom cipelni és utópúderezéshez használom napközben.

    VálaszTörlés
  11. Judit, ha van a közeletekben ilyen avonos tanácsadóhely, szerintem próbáld ki, biztos szívesen segítenek a választásban. A másik módszer, ha mégis befektetsz egy drágább alapozóba, és a márkaboltban (MAC, Clinique) megállapítják a pontos színedet. Ha már van egy teljesen jó alapozószíned, utána könnyebb hozzáhasonlítani, amit később veszel. A teljesen ideális alapozót még én se találtam meg (szín + hosszan mattítson), de amennyit ráköltöttem a téves próbálkozásokra, abból már akármilyen iszonyat drága alapozó is kitellett volna.

    VálaszTörlés
  12. Igen, a sok próbálkozásból nekem is összejött volna már egy drágábbra... Na, majd gyűjtök rá és elmegyek egy ilyen márkaboltba. :)

    VálaszTörlés
  13. engem nagyon érdekelne az essence alapozó minősége, mert eddig teljesen oda vagyok az essence márkáért :D

    VálaszTörlés