2011. augusztus 2., kedd

Essence haul

Elkezdődött a kifutó termékek leárazása az Essence-nél, minden akciós termék 299 Ft-ba kerül. Akciós például az összes Multi Dimension lakk, az összes Black Mania (tus, szemceruza, spirál, szemkihúzó toll), az összes Sun Club termék (szájfények, bronzosítók, púder), az összes duó szemhéjpúder, de a monók és a négyesek közül is jónéhány... szóval rengeteg dolog.

Ahogy megláttam Millacsillánál, hogy ő már alaposan bevásárolt, én is gyorsan összekaptam magam és nekiindultam toronyiránt. (Itt jegyezném meg, hogy szabadságon vagyok, a tegnapi három poszt is ennek volt köszönhető). Természetesen nem terveztem, hogy ennyi mindent veszek, de hát ez egy jó alkalom arra, hogy olyasmit is kipróbáljak, amit amúgy nem vennék meg; illetve nagyon ügyesen a fizetésnapomra időzítették az akciót. :)

Ezekkel tértem haza:
- A pirosító ecsetet nagyon dicsérték blogokon, és csak egy volt belőle, persze hogy elhoztam. :)
- A szájfények olyanok, amiket egyébként nem vettem volna meg, vagy nem ezekben a színekben - főleg az XXXL nudes 04 toffee foreverben vagyok bizonytalan -, de jól jön egy kis változatosság.

- Két szempillaspirál: Black Mania és Stays on and on and on! Hazaérve kipróbáltam egy-egy szememen, az első benyomás: semmi extra, nem veszettül látványos, de megfelelő. Nekem amúgy is fekete pilláim vannak, tehát színezni nem kell rajtuk, inkább az a lényeg, hogy ne ragadjanak össze, ha még hosszabbít és ível is rajtuk a spirál, az csak külön jó. Talán a Black Mania halványan íveltebb eredményt hozott, más különbséget így elsőre nem fedeztem fel. A tartósságukról korai lenne nyilatkozni.

- Black Mania fénylő szemceruza: ezt is kipróbáltam hazaérve, hmm... Mivel rejtett szemhéjam van, a felső szempillasor tövéről bizony felkenődött a festék egy része a felső szemhéjamra. Vízvonalon is mostanra, úgy két óra alatt elhalványodott. Nagyon szép fekete, tényleg fénylik is kissé, de elég krémesnek tűnik és ezért könnyen mázolódik - mondom ezt így szintén első benyomásra. Elég sok volt belőle, de úgy kellett kiválogatnom, hogy melyiknek a hegye ép még. :S

- Lakkok, balról jobbra: glitter fedőlakk - ebből volt még egy hasonló szintén akciósan, azt hiszem nail hardener néven és kék felirattal; nem tudom mi a különbség köztük, de mivel nekem elég kemények a körmeim és önmagában nem szándékozom viselni, így ezt választottam.
- Special effect topper, 04 mystic mermaid: az egyik ujjamon megsérült a lakk (épp indulás előtt festettem és még nem száradt meg teljesen), így arra felvittem, de közben lemerült az elem a fényképezőgépemben; úgyhogy amíg nem tudom megmutatni, addig nézzétek meg pl. itt vagy itt. Aztán csapjatok le egyre. :)
- Három Multi Dimension: 59 Purple Diamond, mert lila és szikrázik; 72 Found my love - halvány levendula, mert tervezek egy hombre manikűrt lilából :), és 74 Fall for me, halványkék, emlékezetből összehasonlítva az üvegeket, kb. megegyezik a You Rock kiadás Speed of Light Blue-jával. Mivel azt nem vettem meg, így ez most velem jött.

Most pedig összerakom végre a Sigma nyereményjátékot, úgyhogy ma még jövök. Addig is írjátok meg bátran, ha vettetek valamit vagy tervezitek, illetve ha van olyasmi, amit elszalaszthatatlannak (huhh) tartotok.

5 megjegyzés :

  1. holnap rohanok is ecsetért. :) kell még egy. :)

    VálaszTörlés
  2. ahol én voltam ott dugig volt ilyen ecsetekkel, nem is értem, lehet kipakolták a készletet. mindenesetre hoztam magammal kettőt plusz még pár körömlakkot.

    VálaszTörlés
  3. Én is pont szabin vagyok :) de csak holnap jutok el Rossmann-ba. Remélem lesz még ecset mert azt mindenképp szeretnék, plusz most hogy megláttam nálad ezt a speciális fedőlakkot, hát ilyen is kell!

    VálaszTörlés
  4. szia!
    a szájfényeknek mi az árnyalatuk?
    üdv

    VálaszTörlés
  5. A középső XXXL Nudes: 04 Toffee Forever, a másik kettő Sun Clubos: 09 Sunkiss Coral és 08 Summer Glow, ami pedig a másik bejegyzésben szerepel, és 99 Ft-ért sikerült beszereznem: 05 Sunny Pink.

    VálaszTörlés