2011. augusztus 16., kedd

Elf körömlakk: Moonlight

Amikor legutóbb rendeltem az Elf-től (200 e lájknál, 50%-os kedvezménnyel), már elég nehezen választottam a termékek, és főleg a lakkok közül. Nagyjából beszereztem már azokat, amik érdekeltek, jólesne egy kis frissítés a kínálatukban. Végül a Smoky Brownt - ami már régóta wishlisten volt nálam, de valahogy sose került be a rendelésbe -, és hirtelen ötletként a Moonlight elnevezésűt választottam.

Miután megkaptam a csomagot, próbaként kifestettem egy részt a körömmargarétán, és tetszett, de valahogy mégis mindig más került sorra. Aztán múlt héten annyira tanácstalan voltam, elszállt minden ihlet, nem volt kedvem semmilyen színt, pláne valami designt viselni a körmeimen - amúgy is tartok időnként szünetet a lakkozásban, de most kifejezetten jólesett néhány napig a csupasz körmeimet nézni -, végül előkaptam ezt a lakkot. A fotók pocsékak lettek, mintha mobillal készítettem volna, pedig nem. =/

Valahogy olyan érzésem van, hogy ez a lakk nem érdemli meg, hogy ne szeressem, vagy legalább kedveljem, mert némi csíkozódáson kívül - ami ennél a finisnél jellemző dolog - mást nem tudok ellene felhozni. Két réteget kentem fel, fénytől függően kicsit még átlátszik a körömvonal, de nem vészes. Pezsgőszínű, a nude-ok közé sorolnám, mert az ezüstös fénye ellenére sem túl feltűnő viselet. Mégis az egész olyan blehh. Semmit nem vált ki belőlem. Nem utálom, elviseltem néhány napig, de ennyi. Az is lehet, hogy csak rosszkor, rossz hangulatban vettem elő, mert amit azóta viseltem (próbaként vettem egy Moyra és egy Miss Rose lakkot), azokat se szerettem, hiába próbáltam feldobni őket ezzel-azzal.

Talán egy idő múlva, ha váratlanul előkerül a dobozból, jobban rá tudok hangolódni, addig marad a "szódával elmegy" kategóriában.

4 megjegyzés :

  1. Nekem nagyon tetszik :) Bár mostanában egyre gyakrabban szemezek hasonló árnyalatokkal, úgyhogy nyilván ez is közrejátszik ^^;
    Remélem tényleg csak a hangulatodon múlt, és idővel a szívedhez nő majd ^^

    VálaszTörlés
  2. Én minden nude színnel így érzek :)
    Amúgy nagyon szép, én olyankor szoktam az ilyen árnyalatokhoz nyúlni mikor reggel veszem észre hogy nincs kilakkozva a körmöm és gyorsan kell rá valami :)

    VálaszTörlés
  3. Na, leszedtem ma mindent, feltettem egy réteg BTGN alapot, szép fényes, és most ez így elég is. Nem tudom mi ez a csömör rajtam. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép színe van! Lehet ez lesz a következő áldozatom? :D

    VálaszTörlés