2011. augusztus 21., vasárnap

Catrice - Sold Out For Ever

Ma éjfélkor lejár a Sigma játék határideje, holnap sorsolás! Aki még nem jelentkezett, az tegye meg gyorsan!

A kifutó Catrice lakkok közül vettem meg ezt a színt. Kicsit vicces, nemrég még nem is volt zöld lakkom, most meg ez a harmadik, és mind Catrice (a másik kettő a Papagena kiadásból van... illetve van még egy Lora is, de nem hiszem, hogy azt valaha használni fogom még).

Nem tudom mi van a fényképezőgépemmel, elállítottam rajta valamit, vagy a fény ennyire rossz mindig... Az eredeti szín inkább egy zsenge zöld, a fotókon tompábbnak tűnik.


Az üvegben fény felé fordítva szépen látszik, hogy apró zöld mikrocsillámokat tartalmaz, a nedves lakkon még látszik is, de sajnos megszáradva már nem. A képek két nappal a festés után készültek, kicsit látszik a körömvégeken a kopás, de nem vészes. Most, újabb két nappal később még mindig szépen tartja magát, ezért nem volt kedvem lemosni: inkább tettem rá egy réteg Essence special effect Mystic Mermaid-et - ezt mostanában mindenre rákenem :) -, valamint mivel a lakkos dobozomban kotorászás közben kezembe akadt, a gyűrűsujjamra zöld dekorcsíkokat.


Megmutatom még az előző heti "műveimet" is: mindegyiket két-két napig viseltem mindössze, és egyik se érdemelt volna saját posztot.
Még soha nem volt Moyra lakkom, úgyhogy gondoltam ideje végre ezt is kipróbálni. A 62-es kódút választottam, ez egy halvány (kb. mákvirág-) lila, ezüst csillámokkal. Elég folyós és inkább fedőlakknak tudnám elképzelni. Vettem még egy ezüst díszítőlakkot is, ez viszont erős fedésű és könnyű vele dolgozni. Ezzel festettem be a körömvégeket, majd unalmamban felragasztottam pár strasszkövet is.

Aztán múlt hétvégén felfedeztem egy eurós boltot, ahol Miss Rose állvány is van, rengeteg körömlakkal: a 040-est vettem meg, sajnos elfelejtettem kézbe venni az üveget fotózáskor. Ez egy elég erősnek tűnő, kicsit ciklámenbe hajló rózsaszín. Csak tudnám minek kísérletezek ezzel az árnyalattal, amikor tudom, hogy nem áll jól... Két rétegben már jól előjött a színe, úgyhogy azt lemostam, és végül maradtam egy rétegnél; a gyűrűsujjamat pedig beleforgattam egy korábban 99 Ft-ért vásárolt Essence nail art glitteres tégelybe (nincs róla külön fotóm, de találtam a Parokeets-en).
A kis hatszögletű lapocskák szépen feltapadtak, kicsit kellett őket rendezgetni, ami nagyon rossz szögben állt azt óvatosan lesepergettem, majd száradás után még két jó vastag réteg színtelen lakkal rögzítettem, szinte egyenletes lett a köröm felülete. Lemosás előtt fotóztam, látszik hogy a végén egy helyen levált egy darab, de a többi stabil volt.




4 megjegyzés :

  1. Egyik szebb, mint a másik. De az a zöld valami mesés :)

    VálaszTörlés
  2. A zöldről (amit én elsőre türkiznek néztem) nem mondok véleményt, mert ezek szerint a képen látható szín nem ugyanaz, mint a valóság :)

    Az ezüst körömvéges strasszköves kreációd nekem nagyon tetszik ^^

    Valaki egyébként elnavigálhatna engem is egy Miss Rose állványoz bárhol Budapesten, mert egyre jobban kezd érdekelni... szinte csak jókat hallok a termékekről, és még az áruk is megfizethető.

    VálaszTörlés
  3. Díjat kaptál :)
    http://sunflowermakeup.blogspot.com/2011/08/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  4. Tudtam, hogy valamit elfelejtettem... Athina, köszönöm a díjat, igyekszem minél előbb megírni a posztot (csak végig kell gondolnom a kedvenceket). :)

    VálaszTörlés