2011. augusztus 4., csütörtök

Catrice - Dance Like a Prima Ballerina körömlakk

A Catrice kifutó termékek akciójában három körömlakkot vettem, kettőt előre kinéztem magamnak, a harmadikon sokat gondolkodtam, míg végül az Ultimate Nudes sorozatból választottam a 010 Dance Like a Prima Ballerina-t.

A nevének is megfelelően ez egy nagyon diszkrét, elegáns rózsaszín, könnyen el tudom képzelni pl. esküvőre, vagy akár vizsgára, illetve bármely olyan alkalomra, ami visszafogott, de nőies megjelenést kíván. Gyöngyházfényű finise van, még a mikrocsillámok is rózsaszínek benne. Francia manikűrhöz is ideális választás.



Catrice - 010 Dance Like a Prima Ballerina
A képek 3 réteg felkenése után készültek, nappali kinti és benti, valamint vakus fénynél. Megfigyelhető, hogy a három réteg ellenére egy egészen kicsit átlátszik a körömvonal, de ennyivel szerintem ki lehet egyezni, fényviszonyoktól függ és nem feltűnő. Akit még ennyire se zavar, az megállhat kettőnél, a 3. réteg már amúgy is nehezebben szárad (az egyik ujjamon emiatt újra is kellett festeni, mert megsérült a lakkozás).

A lakk állaga egyébként elég folyós, ami jó lenne abból a szempontból, hogy könnyű eloszlatni, de több helyen is befolyott a köröm és a bőr közé. Nem ez lett életem legszebb lakkozása, az biztos.

Még valami: a tegnapelőtti haul posztban említettem, hogy megvettem az Essence glitter topcoat lakkját, ott találtok is róla fényképet. Ezt ma dél körül próbaképp felvittem a lakkra, megnézni hogy mutatnak együtt: elsőre rendben is volt, kis méretű csillámok nem túl sűrűn, egy krém finisű lakkot picit csillámossá lehet tenni vele, oké. Kivártam a szokásos száradási időt, az ujjamat végighúzva rajta úgy tűnt rendben van. Aztán kb. egy órával később azt vettem észre, hogy a hüvelykujjamon a lakk textilmintás lett. Nem csináltam semmi különöset, ültem a széken, valószínűleg a farmeromhoz érhettem hozzá. Ezt látva a másik körmömet hozzáérintettem a felülethez, és simán benyomódott! Ez már önmagában is durva, hogy egy óra alatt nem tud keménnyé válni egy réteg fedőlakk, de ami még ennél is szebb, hogy most, este hét után, nem túl nagy erőhatással még mindig tudok rajta nyomot hagyni... :( Az alatta lévő festés már két napos volt, tehát arra nem lehet fogni. Szóval ezt a fajta fedőlakkot bátran hagyjátok a polcokon.

3 megjegyzés :

  1. Ez a Catrice lakk nagyon szép, tényleg olyan visszafogottan nőies. Ahogy magamat ismerem, én két rétegnél megállnék vele, ráadásul egy jó kis francia alapot is régóta hajtok, úgyhogy lehet hogy le kéne vadásznom egy ilyet, amíg még lehet O.o

    Az Essence fedőréteggel kapcsolatos tanácsért pedig nagyon hálás vagyok. A más blogokon látott effekt elég meggyőző volt, és már fontolgattam a beszerzést, de ha ennyire nehezen szárad, biztos lemondok róla, ugyanis ez a halálom, a lassú száradás... Sosem állok neki reggel lakkozni, hogy aztán egész nap csak libegjek, semmihez sem nyúlva, pedig úgy tűnik, ehhez az kéne... kár érte :(

    VálaszTörlés
  2. Remélem nem értjük félre egymást, erre gondoltam: http://www.pinkmelon.de/test/make-up-2/naegel/ueberlack-3/essence-glitter-topcoat.html, nem a special effect fedőre. Azzal épp most készítek egy színátmenetes-szivacsos manit, holnap fotózom, remélem napsütésben. :)

    VálaszTörlés
  3. Ahh, sikeresen félreértettem a dolgot XD Köszi, hogy szóltál :D

    VálaszTörlés