2011. augusztus 12., péntek

Barry M kuponkódok

Nekem ugyan nincs még semmim a Barry M-től, de már régóta szemezgetek néhány lakkal, a varázsporokkal és más egyéb szépségekkel. Rosszkor jött most nekem ez az akció, mert jelenleg rendelési stopot tartok, ellenálltam az új Sleek palettáknak és az Elf kedvezményeknek is. Mindenesetre ha Ti szeretnétek valamit rendelni, akkor most a Summer Sale keretében augusztus 19-ig 10% kedvezményt kaptok a SUMMER10 kód beütésével.

Ez a hírlevelükben jött, de kíváncsiságból felnéztem a Facebook oldalukra is, és ott is kihirdettek egy kódot: ma éjfélig 15% kedvezmény jár a POSITIVE szó beütésével.

Ami érdekesség, és erre nem árt ügyelni: a postaköltség 5Ł, ha bank- vagy hitelkártyával fizetsz, viszont ha Paypalt használsz, akkor regisztrált csomagként küldik és úgy már 10Ł-ba kerül. Fogalmam sincs, mi ennek az oka, még sose találkoztam ilyen kikötéssel.

A cím: www.barrym.com

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése