2011. július 24., vasárnap

NOTD - eper vagy dinnye?

Ezt a manikűrt még a múlt héten viseltem néhány napig. Epermintásnak indult, de aztán többen is azt mondták rá: "jé, olyan mint a dinnye!", úgyhogy legyen dinnye. :)
Alap: Kallos 214 (nude)
Körömvég: Essence Colour & Go - Redy-y to go (kizárásos alapon, mert nincs más piros lakkom)
Minta (magok): Essence Multi Dimension - Midnight Rocker (ez ugyan elvileg sötétkék, de feketének tűnik)
Csík (héj vagy szár): Catrice - Welcome to the Jungle (pontozóval vittem fel, ezért olyan egyenetlen :( )



A kisujjamra pedig gyümölcsös Fimo szeleteket tettem fel, epret és dinnyét, értelemszerűen. A Fimo egy süthető gyurma (polymer clay) márka, ékszereket is készítenek belőle, a körömdíszítéshez pedig különböző mintájú hengereket készítenek - ne kérdezzétek, hogyan tudják létrehozni ezeket a mintákat a hengeren belül, fogalmam sincs :) - és nagyon vékonyra felszeletelve, átlátszó lakkal, vagy akár körömragasztóval lehet őket rögzíteni a körömhöz. Ebayen kétféle formában kapható: vagy előre felszeletelve kis tartóban, vagy meg lehet venni magát a hengert is, amit házilag szeletelgethetünk. Az utóbbi olcsóbb, már néhány centért (ingyenes szállítással!) is lehet kapni, 1-2$-ért pedig már 20-40 db is beszerezhető. Én mégis az előre szeletelt változat mellett döntöttem, egyrészt mert nem hiszem, hogy kellőképp vékonyra tudnám szelni, nincs is kedvem vele vacakolni, és a dobozosban is bőven elég van. Mintától és mennyiségtől függően ezek is kb. 1$-tól felfelé kaphatók. A hengereket "fimo nail art cane", a dobozosokat "fimo nail art wheel" szavakkal érdemes keresni.

fimo hengerek kawaii stílusban
gyümölcsös hengerek
Ez a dobozos változat, 12 különböző gyümölcsmintával
Ezekkel a szeletekkel egészen különleges 3D-s díszítéseket lehet varázsolni a körmökre. Engem sajnos idegesít, ha több körmömön kiálló dísz van, ezért csak a kisujjamra tettem néhányat.


 Egy jóval profibb alkotás így fest:
forrás: Google
Ez pedig egy videó tutorial arról, hogyan készül egy gyümölcsös fimo design:
 
Ha ki szeretnéd próbálni, holnap (hétfőn) kiírok egy villámjátékot, amiben meg lehet nyerni a képen látható tégelyt (nem az enyémet, eleve kettőt rendeltem).

6 megjegyzés :

  1. Nagyon aranyosak lettek a körmeid! A kis fimo gyümölcskék pedig különösen mutatósak :) Engem nem zavar, ha kiálló pöckök vannak a körmeimen, akár mindegyiken is, de ezekből a kis szeletkés, önmagukban is színes-mintás-mutatós aranyosságokból szerintem túlzás, ha sokat rak fel az ember. (Nekem a Google-ról linkelt képek annyira nem is tetszenek, maximum egy hatalmas nemzetközi gyümölcssaláta-ünnepségre tudom elképzelni alkalmi körömkreációként, mindennapokra semmiképp...) Mindig is ki akartam próbálni egyébként ezeket a kis díszeket, mert még csak kis strasszkövekkel próbálkoztam eddig :) Úgyhogy a villámjátékot már előre várom :D

    VálaszTörlés
  2. Aranyosak! Mivel lehet őket felragasztani úgy hogy legalább pár napot kibírjanak fent?

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek ezek a kis formák, párat már ki is néztem eBayen. :) Te hogy tetted fel őket? Elég volt az átlátszó lakk vagy használtál ragasztót? Ha igen, hol tudok venni? És mennyire tartósak? :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszenek amikor egymásra építik őket, és tényleg olyan gyümölcssaláta-jellege van, ki is próbáltam, de a gyűrűsujjam elég domború, és ezért nem tapadtak le jól. Lehet ketté kellett volna vágni... Aztán 1-2 óra után már önkéntelenül piszkálgatni is kezdtem, ahol kiállt, azt vettem észre, hogy a hüvelykujjammal "pattintgatom" őket. Amire persze előbb-utóbb megadja magát. :) A kisujjam kevésbé van használatban, talán ezért ott nem piszkáltam annyit.

    Sima átlátszó körömlakkba helyeztem bele amíg nedves volt, kicsit leszorítva kell tartani a szelet széleit, hogy rásimuljon a körömre, aztán ha beleszáradt, akkor a tetejére is egy jó adag fedőlakk, vagy vastagon, vagy két rétegben. Nekem ez elég volt, nem jött le magától. Körömragasztót is lehet használni, de én azt épp azért nem szeretem, mert nehezebb leszedni. (Essence nail glue pen-em van, ezt pont ilyen kis díszítések rögzítésére találták ki. A benne lévő ragasztó baromi tartós, de a használatát nem szeretem. Na majd erről is írok, ez úgyse túl hosszú téma.)

    VálaszTörlés
  5. tökre tetszenek ezek a kis fimo gyümölcsök atz szeretném kérdezni hogy az ebayen kívül hol lehetne ilyet olcsóbban rendelni ?

    VálaszTörlés