2011. július 27., szerda

Facebook oldal

Sokat gondolkodtam azon, vajon készítsek-e facebook oldalt a blognak... ugyanis én magam nem vagyok nagy facebook használó. Időnként ránézek az üzenőfalamra, ha épp látok rajta valami érdekeset, akkor elolvasom vagy megnézegetek néhány feltöltött képet, de kb. ennyiben kimerül nálam a közösségi hálózat ki- és felhasználása.

Mégis úgy döntöttem, adok ennek az egésznek egy esélyt, mert szinte minden nap találkozom olyan hírrel, érdekességgel, amit szívesen továbbadnék, de egy teljes poszthoz kevés; vagy éppen annyian megírták már, hogy nem akarom hatszázötvennyolcadikként én is kiposztolni, inkább megosztom a linket. Ezek fognak kikerülni a blog facebook oldalára, ami elérhető itt, lehet lájkolni, tetszikelni, meg ami ilyenkor szokás. Az oldalsávba pedig kikerült egy widget (like box), amin nyomon lehet követni a legutóbbi fb-s bejegyzéseket. Az első ilyen egy új E.L.F. promóció, ami szombaton 13 óráig érvényes: 30Ł-ot elérő vagy meghaladó rendelésnél minden termékre 50% kedvezményt adnak. A kód SUPERELF50.

3 megjegyzés :

  1. Szuper! :D Én egész nap facebookon kóricálok, úgyhogy mindenképp nagyon örülök neki ^^

    VálaszTörlés
  2. Nekem nincs facebookom, de ha nem ilyen titkos az oldalad, hogy reg kell hozzá, akkor majd én is benézek :)

    VálaszTörlés
  3. Úgy látom ebben az oldalsávos dobozban (ami egyébként eléggé lassítja a betöltést, vagy csak nálam?) minden látszik, amit beírtam eddig, úgyhogy innen is lehet követni. De amúgy se titkos, vagy legalábbis szándékosan biztosan nem. Ha valami nem menne, az szimplán a bénaságomból fakadhat, úgyhogy szóljatok. :)

    VálaszTörlés