2011. július 21., csütörtök

Essence You Rock körömlakkok + Catrice Amazonian Gold

Ma betértem a város legnagyobb Rossmannjába körülnézni, vajon ide megérkezett-e már az Essence You Rock limitált kiadás. Tegnap egy kisebb üzletben már körülnéztem, de ott még mindig csak a Meet me @ holographics.com volt kirakva, ami engem nem különösebben csigázott fel, az előzetes képeken sokkal jobbnak tűnt a kollekció, mint amit élőben, illetve swatchokon láttam. Igazság szerint ez nagyjából igaz a You Rock-ra is, de itt legalább a körömlakkokkal kapcsolatban úgy éreztem, érdemes tenni egy próbát. Ebben az üzletben már volt kitéve mindenből, így alkalmam is nyílt rá.

A limitált kiadásba öt lakk tartozik:
Cut off the Beige, Love Peace and Purple, Kings of Mints, Let Me in Pink, Speed of Light Blue


Nézegettem előre mintákat, így tudtam, hogy ha élőben is tetszik, akkor a középső hármat fogom elhozni. Kicsit hezitáltam a Cut off the Beige felett, de azt végül lecseréltem a Catrice Papagena kiadásából az Amazonian Goldra. A Speed of Light Blue pedig elég erőtlennek tűnt, nem tetszett. Tehát végül ezek jöttek velem haza:
Ahogy látszik, a You Rock lakkok picikék, ránézésre 5 ml-esnek tippeltem őket, de meglepő módon a felirat szerint ezekben 7 ml van (összehasonlításképp: az Essence Colour & go lakkok valamivel nagyobb üvegben vannak, de azok 5 millisek; viszont az áruk ugyanúgy 349 Ft). Először megijedtem, hogy az ecset is nagyon kicsi, de végül nem akadt vele gondom: a következő képek mind rögtön a rétegek felfestése után készültek, nem takarítottam egyik után sem, és ahogy látszik, alig került a bőrre lakk.  Ez persze kicsit hangulat- és körülményfüggő is, mikor mennyire stabil a kezem, de egy rosszul kenhető lakk akkor is kezelhetetlen maradna, ha alfában kenném fel.
egy rétegben: Amazonian Gold, Let Me In Pink, Kings of Mints, Love Peace & Purple
Teljesen meglepő módon az első rétegnél a Let Me In Pink teljesített a legjobban, pedig ezt csak azért vettem meg, hogy ha díszítéshez kellene egy élénk pink lakk, akkor legyen. Nem tökéletes persze a fedése, de a másik háromnál jobb. A leggyászosabb eredményt a Chanel Paradoxal dupe-ként beharangozott Love, Peace and Purple produkálta, mert a többi legalább egyenletes felületű volt.
két réteg
A képen pont nem látszik a ráeső fény miatt, de a LP&P még két rétegben is elég felvizezett hatású és egyenetlen volt. Az arany Catrice is lemaradt fedés területén, de arról legalább tudtam előre, hogy minimum 3 rétegre lesz szükség.
3 réteg
A 3. réteg hozta el a megváltást az összes színnek (a középső- és gyűrűsujjamon ugyan nem volt szükség rá, de azokra is ráhúztam), és végre a liláról is elhittem, hogy nem reménytelen. Viszont annyira nem is különleges, az üvegben lévő mikrocsillámok sajnos itt is elvesznek a körmön, ahogy sok más esetben. Az Amazonian Goldon kicsit meglátszik az ecsetnyom, de végül szép aranyszín alakult ki. Egyáltalán nem gondoltam volna, de a pinkkel vagyok a legelégedettebb.
Még két vakus kép:

Bár eredetileg csak a swatch miatt kentem fel ezt a multikolor összeállítást, de annyira megtetszettek egymás mellett a színek, hogy úgy döntöttem, így hagyom legalább a hétvégéig.

Nektek melyik szín jön be a legjobban?

6 megjegyzés :

  1. Ez a multicolor tényleg jól sikerült! :) Pont ma vettem meg én is a pinket és a lilást, elsőre jól teljesítettek. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a kék és a pink tetszik a legjobban, szóval szerintem holnap belátogatok egy Rossmannba - pedig tudom, hogy nem szabadna mindig újabb és újabb lakkokat venni, de most nagyon kíváncsivá tettél :D

    Amúgy az ilyen szériák meddig tartanak? Hamar kifutnak a kínálatból?

    VálaszTörlés
  3. Szemeztem én is a You Rock lakkokkal a legutóbbi Rossmann körutamon, de végül egyik sem tetszett meg úgy igazán, úgyhogy szépen otthagytam mindet XD A pink nem az én világom (se ruhám, se lakkom, se semmim nincs ilyen színű), de a kék valóban tetszetős :) Bár megvenni valószínűleg nem fogom, jó tudni, miből maradok ki :D

    VálaszTörlés
  4. A pink tetszik nagyon. Bár nem szabadna megint körömlakkot vennem. De úgyis haza fog jönni velem :D

    VálaszTörlés
  5. 350 Ft-ért végülis mindegyik megéri. Ha úgy vesszük, az egész kollekció kerül kb. annyiba, mint mondjuk egy Max Factor Nailfinity.

    A pinket valószínűleg én se fogom önmagában, az összes körmömön viselni, de a múltkor, amikor gyümölcsös manikűrt csináltam (majd mutatom) rájöttem, hogy hiányoznak a pink és piros színek a kollekciómból. Fekete repedezős alatt is jól fog mutatni, ahogy az aranyat is inkább bázisnak vagy kiegészítőnek fogom használni más szín mellett. Ezt a minden körmön más szín manikűrt pedig most nagyon élvezem, kis színt visz ebbe a borongós időbe. :)

    lex: nálunk általában addig kint van az adott trendkiadás, amíg be nem jön a következő, hacsak nullára le nem fogy a készlet. Most a holographics után elég gyorsan jött a You Rock, ezért volt még bőven abból is, csak félrerakták egy külön állványra. Átlagban szerintem másfél-két hónapig kint van egy-egy kiadás, ha meg már nagyon kevés van belőle, akkor a maradékot leárazzák. A múltkor (nincs két hete) még láttam a tavaszi Blossoms etc.-ből pár szemhéjfestéket az akciós kosárkában.

    VálaszTörlés