2011. július 30., szombat

ELF francia manikűr szett + Hello Kitty notd

A legutóbbi 50%-os kedvezményt adó promóciónál rendeltem meg az elf-től az egyik francia manikűr szettet. Kétféle szett létezik, az egyikben az alaplakk nude, a másikban rózsaszín, és mindegyik tartalmaz még egy fehéret és egy színtelen lakkot, valamint egy ív sablont. A lakkok külön-külön 1.50Ł-ba kerülnek, a szett ára 4Ł, az 50%-os kedvezménnyel viszont mindössze 2Ł volt (kb. 600 Ft), ami nem rossz 3 db körömlakkért.
Elf francia manikűr szett Nude
A honlapjukon a Nude nagyon hasonlít az Innocenthez, és én azt hittem, hogy csak egy árnyalatnyi eltérés van köztük (az Innocent kicsit rózsaszínesebb), de kiderült, hogy a fedésük is eltérő: a Nude három rétegben se hoz teljes fedést, tehát tényleg csak francia manikűrhöz vagy rövid körmökhöz való (én legalábbis nem szeretem, ha átlátszik a körömvonal). Önmagában szinte matt, a képek már a színtelen fedőlakk felvitele után készültek. A szetthez tartozó fehér lakk rendben van, hozza az elvárható fedést. A száradási idő mindegyiknél elég gyors volt.

Nem szoktam megemlíteni, pedig nem árt tudni: az összes ELF körömlakk toluol-, formaldehid-, és DBP-mentes (az utóbbi amúgy is be van tiltva az EU-ban).

Az íven 21 db sablon található, jól ragadnak, az az én bénaságom, hogy nem mindenhol sikerült jó ívben feltenni. Ezeket a hibákat a matricákkal próbáltam kicsit ellensúlyozni. :P Lehet, hogy kissé infantilis dolog az én koromban egy ilyen cuki manikűr szívecskékkel meg Hello Kitty-vel, de nekem tetszik. :D Mentségemre szolgáljon, hogy a körömmatricákat ajándékba kaptam, de erről majd később írok bővebben.





6 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lett, szeretem a francia manikűrt, de még sablonnal nem próbáltam, csak szabadkézzel. Az a bajom, hogy nem tudom ilyen szép hosszúra megnöveszteni a körmeimet, mert az biztos, hogy valamihez mindig akkora lendülettel nyúlok, hogy letöröm valamelyiket. :D Pedig alapvetően erősek a körmeim, legalábbis úgy érzem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos lett ezekkel a matricákkal :) ma én is pillangót festettem az egyikre és pont arra gondoltam én is hogy az én koromban talán ezt nem kéne... :)))

    VálaszTörlés
  3. Mindenki annyi idős, amennyinek érzi magát. :D Aranyos lett. :3

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nagyon baba lett :)

    VálaszTörlés
  5. Nahát, örülök, hogy sikert aratott. :D
    Általában én is szabadkézzel szoktam festeni a végét, de gondoltam ha már a szettet mutatom be, akkor ez is hozzá tartozik.

    VálaszTörlés