2011. július 11., hétfő

Catrice - Enter the Undergrowth (notd)

Valamiért hozzánk, a város egyetlen Catrice-t árusító Rossmann üzletébe csak a héten érkezett meg a Papagena limitált kiadás. Kevéssel azelőtt tehették ki, hogy ott jártam, mert a rúzs formájú szájfények teszterei még érintetlenek voltak. Végül mégse vettem akkor semmit, mert csak a körömlakkok érdekeltek, és előbb szerettem volna utánanézni a véleményeknek, swatchoknak.
Amazonian Gold, Welcome to the Jungle, Enter the Undergrowth, Bird of Paradise
Az alapján, amit találtam, a két zöldes árnyalatért - Enter the Undergrowth és Welcome to the Jungle - mentem vissza. (Illetve még egy Dirty Berry-t is elhoztam az állandó kollekcióból.) Az Amazonian Gold is nagyon csábított, de arról azt olvastam, hogy a teljes fedéshez 4 réteg is kell belőle, az pedig sok. A Bird of Paradise-ban pedig nem vagyok biztos, hogy jól állna nekem, bár a lilás árnyalatokat általában szeretem... Talán még később beszerzem őket, vagy ha szerencsém van, kifogom a leárazást a kollekció kivonása előtt.

A csomagolása nagyon szép a Papagena lakkoknak: ugyanolyan méretű és formájú, mint az állandó lakkok, de a kupakja matt és rajta a színeknek megfelelő a Catrice felirat.
Elsőként az Enter the Undergrowth-t próbáltam ki, és bár úgy gondoltam, nem kifejezetten nyári szín ez, mégis nagyon megszerettem és szívesen viselem. Két réteg elég volt a teljes fedéshez, az állaga is elég jó, és szép fénye van önmagában is. Három napja viselem, nem tettem rá fedőlakkot (alapozót alá igen), és a fényéből semmit nem vesztett. Ma két ujjamon pici helyen lepattogzott, de alig látható, és egyébként még a körömvégeken sincs kopás. Úgy saccolom, hogy még két napot bőven bírni fog.
Catrice Papagena LE - Enter the Undergrowth
Muszáj volt kipróbálnom a Welcome to the Jungle-t is, így a gyűrűsujjamra a ferde vég, majd (miután azt kevésnek ítéltem) a pöttyözés azzal készült. Gondolkodtam egy terepszín mintázat festésén, hiszen ezekhez az árnyalatokhoz pont jól illene, de ennyire nem akartam military irányba elmenni. Talán majd ősszel.

Ez természetes fénynél, az ablakban készült.
Úgy tudom a következő limitált kiadást, az Out of Space-t nem hozza be hozzánk a Catrice, pedig ránézésre csupa gyönyörűség. :(
Out of Space LE: My Milkyway, Houston's Favorite, Beam me Scotty!, Moonlight Express

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése