2011. július 20., szerda

Catrice - Dirty Berry

Gyönyörű ez a szín, imádom. Amilyen elégedetlen voltam az I wear my sunglasses at night lakkal, mert az üvegben még oly izgalmas csillámok egyáltalán nem jöttek elő a körmön, annyira szépen teljesít ez a szín. Az apró ezüst csillámok holografikus hatásúvá teszik a lakkot, napfényben különösen szépen előjön a csillogása. Két rétegben már elég jól fed, de volt egy-két körmöm, ahol nem sikerült annyira egyenletesen felkenni, ott felvittem egy harmadikat is. Itt már egy kicsit nehezebben száradt, de az első két rétegnél ez sem okozott problémát, elég gyors volt.
A tartóssága nem a legtökéletesebb, habár nem pattogzott le, de két nap után már eléggé lekopott a körömvégeken. A képek lakkozás után egy nappal készültek, és már itt is lehet látni némi kopást. De szerencsére ez az egyetlen gyenge pontja, amiért bőven kárpótol a színe, így a Dirty Berry bevonult a kedvenc lakkjaim közé.

(A kisujjamra egy Essence körömnyomda lemezről tettem mintát,
a közepére pedig egy pötty Circus confetti csillámlakkot.)

1 megjegyzés :

  1. Én ma vettem ezt a színt. Teljesen beleszerettem. Rengeteg lakkom van, de hasonló színűt még csak nem is láttam!!!

    VálaszTörlés