2011. június 28., kedd

Villámjáték! (lezárva)

Nem írtam róla, de azért gondolom észrevehető, hogy két nappal ezelőtt lecseréltem a blog ruháját. Nagyon bosszantott már, hogy nem férek el az oldalsávban. Most végre több a hely, a keresés, profil, egyéb apróságok pedig alulra kerültek. 

Oké, ennyit a blogról, és most jöjjön a lényeg: a képen látható hajtapaszt (?) talán már láttátok sminkes videókban, vannak akik ezzel fogják hátra a hajukat sminkelés, arcápolás közben. Ez jó azoknak is, akiknek nem elég hosszú a hajuk az összegumizáshoz, és azoknak is, akik nem akarnak hajpántot feltenni, mert az lelapítja a frufrut.
Egy csomag (2 db) ilyen rózsaszín tapaszkát nyerhet az, aki már rendszeres olvasója a blognak (jelenleg 122-en vannak), és először hagy kommentet ennél a bejegyzésnél. Mindegy hogy mit, csak egy értelmes szó legyen, ne valami krikszkraksz. Elsőzni is lehet. :) Az egyetlen lényeges szabály az, hogy ez a villámjáték a már feliratkozott olvasóknak szól, ezt ellenőrizni fogom. (Tehát bejelentkezve írjatok, nehogy vita legyen belőle.)
Játék indul!
- A nyertes pedig Fru!

13 megjegyzés :

  1. Francba :) Pedig feedből olvaslak már egy ideje itt a munkahelyemen, de csak nemrég indítottam a blogot, így nem jutott eszembe feliratkozni hozzád eddig... Mindenesetre sok boldogságot a nyertesnek :D

    VálaszTörlés
  2. Jaj, ne kelts bennem lelkiismeret-furdalást, így is nagyon gondolkodtam, hogy igazságos-e kizárni a feedből vagy könyvjelzőből olvasókat. Lesz még ilyen kis villámjáték, majd azt másképp csinálom. :)
    Most pedig jól félrevezetjük azokat, akik csak a kommentek számát figyelik a bejegyzés alatt. :P
    Szóval még szabad a pálya!

    VálaszTörlés
  3. A szabály az szabály, ez így fair :) Viszont most végre belépek a követők csapatába :)

    VálaszTörlés
  4. Azaz majd holnap, mert az itthoni gépemen nem látszik a követés gomb :D

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Fruh, szerintem vagy te, vagy Vadpulyka az...

    Castia, jó az új blogkülsőd ;)

    VálaszTörlés
  7. ááá ilyet még nem is láttam :D kár hogy lekéstem vá :D na majd legközelebb

    VálaszTörlés
  8. Fru, igen megvan, Te vagy az. :) Mire ideértem, Vadpulyka eltávolította a kommentjét, nem tudom miért, de azt így nem tudom érvényesnek venni.
    Szintén nem tudom hogy miért, de nálam most csak Firefoxban látszik a követők listája, épp futtatok egy böngésző kompatibilitási ellenőrzést. Mindenesetre aki akar, meggyőződhet róla a profilodra kattintva, hogy fel vagy iratkozva.
    Én meg már azt hittem, úgy kell végül rátukmálnom valakire. :) Nem egy nagy értékű ajándék, de jópofa és praktikus.
    Küldök egy mailt hamarosan.

    VálaszTörlés
  9. Lecsaphattam volna rá, mert épp Caribi hozzászólása után és Vadpulyka előtt jártam itt, csak nekem nincs különösebb szükségem rá, annyira nem rakoncátlanok a tincseim. :) Egyébként tényleg szép az új stílus, tetszik, hogy ilyen világos. :)

    VálaszTörlés
  10. Nemsokára lesz egy hasonló játék, szintén egy kisebb, de érdekes nyereményért. Megígérem, hogy ott majd bárki indulhat, és ha leteszteltem, akkor megírom hogy mi lesz az.:)

    VálaszTörlés