2011. június 13., hétfő

Swatch: Sleek i-Divine Storm paletta

A múlt héten érkezett meg hozzám az első Sleek palettám. A rendeléskor még nem jelent meg a legutolsó, limitált kiadású Monaco paletta - Sirvinyánál láthattok képeket róla és a Mediterranean kollekció más darabjairól is -, de ha már ismertem volna, akkor is inkább az Original és a Storm közül választok, mert ez a kettő az, amit a legjobban ki tudok használni. Az Originalt valószínűleg később még beszerzem, esetleg a Sunsettel együtt. Az Acid nem nekem való, nem használok neonszíneket, a Bad Girl pedig túl sötét. A felsoroltak mindegyikéről, és több régebbi limitált kiadásról is találtok itt mintákat.

Nézzük tehát a Storm palettát, aminek már a nevét is imádom, lévén Storm a kedvenc karakterem az X-Menből (nem a filmből, ott nem sok teret engedtek neki, a képregényben sokkal izgalmasabb és belevalóbb a hölgy).
A csomagolás engem egy tábla minőségi étcsokoládéra emlékeztet, ami szintén kedvenc.
/A tovább után még sok kép következik!/

A kompakt elölről...
... hátulról...
... és kinyitva.
A dobozka kb. 14 x 7 cm-es, az egyes színek pontosan 5 Ft-os nagyságúak. A csomagolásról olvastam jót-rosszat egyaránt, nekem külsőre tetszik, az enyém teljesen jól záródik, még egy picit feszegetni is kell. A felső részt teljes egészében egy tükör foglalja el, aminek az összeporozódásától egy fólialap véd. A kétvégű szivacsos applikátor is egész jól használható, ha nincs kéznél más, habár nem tud leadni annyi festéket, mint egy ecset. A méreténél és használhatóságánál fogva magunkkal is vihetjük a palettát és minden más eszköz nélkül el lehet vele készíteni egy sminket munkahelyen (kipróbáltam), de állandó jelleggel nem szívesen hurcolnám, ugyanis néhány szín eléggé porosodik és gyaníthatóan előbb-utóbb a rázkódástól összetörne a tokban.

Nézzük a színeket:
Ezen a két képen világosabbak a színek, mint a valóságban, a teljes paletta fotója színhelyesebb.

A 12 színből 3 matt: a felső sorban balról a 3. világos karamell, és az alsó sor utolsó két színe, a sötétbarna és a minden Sleek palettában megtalálható matt fekete. Az összes többi erősen fényes, szinte metálfényű.

Swatch a kézfejemen, alapként korrektort használva:
Elég sok képet készítettem, igyekeztem különböző szögekből, különböző fényviszonyoknál megörökíteni a színeket.


Vakuval:

Az alkaromon pedig alap nélkül készítettem mintát az összes színről:
Vakuval:

Azt kell mondjam, nincs jelentős különbség, a színek többsége annyira pigmentált, hogy alap nélkül is megállják a helyüket. A minták ujjal készültek, egyetlen húzással. A két matt barna az, amelyik pigmentáltságban némiképp alulmarad, de ha nem akarunk erős, csillogó sminket, csak egy egyszerűt nappalra, akkor megfelelnek (szintén kipróbáltam valamelyik nap, csak a matt színekkel egy teljes szemfestést).

Nagy kedvencem a felső sor 2. színe, amit highlighterként szinte minden sminkvariációhoz felhasználtam a múlt héten. Sajnos ez is a porosodó színek közé tartozik, de leginkább a felső sor két utolsó színe az, amelyikkel nagyon kell vigyázni. Szépen el lehet dolgozni mindegyiket, de nem árt felvitel előtt leütögetni az ecsetről a felesleget, különben a festék egy része lepereg a szem alá. Mutatok egy képet így egy hét használat után:

Akadnak tehát kisebb negatívumok, de engem kárpótolnak a színek, mert mindegyik gyönyörű és mindegyiket tudom és fogom is használni; ezt viszonylag kevés palettáról lehet elmondani.

Ezt a Sleek palettát be lehet szerezni itthonról és külföldről is, az ára postaköltséggel együtt is nagyjából ugyanannyira jön ki, tehát ha éppen van készleten, akkor egyszerűbb itthoni webáruházakban megrendelni, de Angliából is megjön 4-6 munkanap alatt.

Még egy utolsó kép: elnézve a kezemen a mintákat arra gondoltam, még egy világosabb szín (pezsgő, krém, bézs) jól jönne hozzájuk, és akkor eszembe jutott az ELF Day 2 Night quadja: abból a két szélső színt felvittem még a kezemre: színben és textúrájában is nagyon jól illeszkednek a Storm festékeihez.
Nem egy kifejezetten nyári paletta a Sleek i-Divine Storm, de aki kedveli a sötétebb, ugyanakkor hétköznap is használható színeket, annak ez egy nagyon jó választás.

3 megjegyzés :

  1. Nekem nagyon tetszenek a színei, nemrég megrendeltem ezt a palettát is az Original-al együtt. Már alig várom, hogy a kezemben legyenek. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon bejönnek ezek a színek, valószínűleg én is ki tudnám használni majdnem mindet :) Esetleg annak tudnék még örülni, ha picit nagyobb lenne a matt színek aránya, de egyébként meggondolandó ez a paletta ^^ Köszi a rengeteg képet!

    VálaszTörlés
  3. Robin, végignézegettem szinte az összes eddigi palettáról készült swatchokat, és ha a legszélesebb körű használhatóság a fő szempont, akkor ez a két paletta tűnik a legjobbnak.

    Sedna, úgy látom az új palettáknál már törekednek a több matt színre. A Monaconak kb. a fele matt (http://www.beautyliciouslove.com/2011/06/sleek-make-up-monaco-i-divine-palette.html), és júliusban jön a következő limitált paletta, a Curaçao a Caribbean kollekcióból, aminek az eddigi minták alapján szintén legalább a fele matt szín. http://www.glossicious.com/2011/06/sleek-makeup-le-caribbean-collection.html
    Ezek kifejezetten nyárias összeállítások lesznek, de kutakodás közben találtam infót arról, hogy aug. végén-szeptemberben kiadnak egy Nude kollekciót is, Au Naturel nevű palettával. Ez gondolom egy Urban Decay Naked dupe akar lenni, bár a felső sor nem túl meggyőző egyik tesztelőnél sem. Hátha addig még dolgoznak rajta.
    http://www.sparklzandshine.com/2011/04/sleek-i-divine-au-naturel-nude.html
    http://www.donotrefreeze.com/2011/04/sleek-makeup-au-naturel-i-divine.html

    VálaszTörlés