2011. június 2., csütörtök

Rossmann haul

Ahhoz képest, hogy csak sebtapaszt akartam venni a Rossmannban, elég jól sikerült bevásárolnom.

A For your Beauty termékek akciósak voltak, ha jól sejtem ez a Rossmann saját márkája lehet. Egyszer vettem tőlük egy pirosítóecsetet, az katasztrófa volt. Durva szálú, szanaszét áll... a kiselejtezett ecseteket néha bevetem rajzoláshoz, némelyikkel jól el lehet mosni a grafitot, de ezt még arra se használnám. Talán 6-700 Ft lehetett, de teljesen mindegy, mert semennyit nem ér meg, csak azt tudom ajánlani, hogy kerüljétek el messzire... Ehhez képest nagy bátorság volt most három terméket is vennem a márkától, de úgy tűnik, ez most nem akkora melléfogás.
Az első egy szemmaszk: hétköznap elég keveset alszom és állandóan püffedt szemekkel ébredek, talán ez segít gyorsabban lehúzni. Hűtőbe kell tenni, és aztán 10 percre rá a szemre. Hátul tépőzárral rögzíthető, így akár a reggeli készülődés közben is lehet viselni, persze amennyiben előtte felkészítettük családtagjainkat a látványra. :) 389 Ft volt.

A két körömreszelő közül az alsó üvegreszelő (899,-), mostanában két körmöm hajlamos beszakadozni és ezért állandóan rövidre kell vágnom; azt remélem, ha átszokom a vágásról kizárólag a reszelésre, akkor rendbejönnek. A másik egy finomreszelő-polírozó (224,-), háromféle felülete van, semmi extra, csak ideje volt lecserélnem az előzőt.

A lila Essence szemhéjecsetről sok jót olvastam blogokon, így az állványra kitett háromból kettőt el is hoztam (399,-), valamint választottam két lakkot is, az egyik egy csillámos francia szürke (50 Irreplaceable), a másik egy sima fehér (02 White secret), mert az előző fehér lakkom állaga most már erősen hasonlít a hibajavítóra. Mindkettő 349 Ft volt. Az Essence mellett van az üzletben a Lovely állványa, ott fedeztem fel, hogy ez a lila lakk (39-es) 119 Ft-ra van leárazva, így szintén a kosaramban landolt. Majd kiderül, milyen lesz, tükörfényű tartós körömlakként hirdeti magát.
A két SOS nail repair pads az Essence 99 Ft-os akciós kosárkájában volt, és épp a napokban olvastam egy külföldi blogon bejegyzést arról, hogy "működik", vagyis a beszakadt köröm valóban megmenthető pár napig a körömjavító párnák segítségével. Amit nem olvastam el, hogy körömragasztóval kellene őket rögzíteni, márpedig az nekem nincs. Mivel most úgyis rendbehoztam a körmeimet, elrakom biztonsági tartalékba, ha valamikor szükségem lesz rá, leírom hogy bevált-e vagy sem.
A Max Factor Lipfinity tartós ajakrúzs Essential Pink színben az MF akciós kosarában volt, 999 Ft-ra leárazva. Volt korábban két Lipfinity-m (még amikor először kijött a termék), és nálam valóban tartósnak bizonyultak, remélem ez most se lesz másként.

Ha lesz valamelyik termékről beszámolnivalóm és képem némi használat után, írok róluk bővebben később.

Ha még nem jelentkeztél a nyereményjátékra, ma (csütörtök) éjfélig megteheted!

9 megjegyzés :

  1. Én kedden voltam a Rossmannban és nézegettem azt a maszkot, de végül nem vállaltam be :D Majd megnézem, neked használt-e :)

    Azt szeretném kérdezni, hogy a youtube-on láttam egy olyan videót, ahol a nő egy vizes csészébe csöpögtette a körömlakkot, összekutyulta, aztán belemártotta az ujját és a lakk felkerült a körömre. Ilyen elérhető itthon? Még sehol nem láttam, nem is hallottam eddig róla és kíváncsivá tett :)

    VálaszTörlés
  2. A maszkot ma reggel már kipróbáltam, használt valamennyit, de azért jólesett még utána egy hidegvizes arcmosás. Végülis a hideg az, ami használ a puffadásra, hogy ez egy ilyen maszk vagy egy zacskó cukorborsó, kanál, uborkaszelet, akármi amit a hűtőből veszel ki, mindegy. Csak így kényelmesebb.
    Viszont vigyázni kell vele, mert így, hogy egész éjjel hűtőben volt, nagyon hideg. Szerintem ha folyamatosan 10 percig fent van rögtön a hűtőből kivéve, pár nap múlva örömmel számolhatnék be egy vidám kis arcüreggyulladásról. :P

    Amire gondolsz, az szerintem a márványtechnika, marbling vagy marbleizing. Nem kell hozzá semmi különös, csak egy edény szobahőmérsékletű víz meg egy halom pazarolnivaló körömlakk. :D Bele kell öntögetni a vízbe egy-egy adag lakkot úgy, hogy a közepébe cseppenjen az előzőnek, kicsit szétfut a vízben, aztán egy fogpiszkálóval lehet pókhálószerű mintát húzni bele. Van aki szívecskét vagy mást is tud alkotni. Még mielőtt megdermedne, vagyis nagyon gyorsan bele kell mártani a mintába a körmöt úgy, hogy teljesen elfedje a lakk. Az eredmény elég kétesélyes, láttam nagyon szépeket és nagyon csúnyákat is.
    Még nem jutottam el odáig, hogy ki is próbáljam, én is csak tutorialokat láttam és olvastam róla. De most úgyis szortírozgatom a régi lakkjaimat, ha lesz kedvem vele pepecselni a hétvégén, akkor erre pont el lehet használni a maradékokat.

    VálaszTörlés
  3. Én is megvettem azt a lovely-s körömlakkot,nekem tetszik,elég jól bírja,igaz lábon :)

    VálaszTörlés
  4. Én azt hittem, erre valami speciális lakk kell. A sima, mezei körömlakk is megteszi? Vajon ki és hogy találta ki ezt a manikűrt? :D

    VálaszTörlés
  5. Jucii: akkor remélem nekem is jó lesz.

    lex: nem, sima lakk is megteszi. Valamiért úgy rémlik, hogy a csillámosokkal nem annyira működik, de nem tudom hogy ezt olvastam valahol, vagy csak én gondolom így.
    A papírokat is hasonlóképpen márványozzák, talán ez adhatta az ötletet a kitalálójának, hogy hátha lakkal is működik. Vagy éppen papírt akart márványozni, és az ott használt festék fogta meg először a körmeit. :)

    VálaszTörlés
  6. Szija!

    Kitaláltam egy jó ötletet! Nézz be hozzám és ha tetszik akkor kommentelj! :))

    http://marcsikincsesladikaja.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  7. Én annak idején egyszer próbálkoztam a marble technikával, és nem jött össze... Sajnos nem mindegy, milyen lakkot használ az ember. Nekem az összes egy nagy gombócban lecsücsült a víz aljára, eszébe sem jutott egyiknek sem szétterjedni a víz felszínén. Az okosok azt mondják, fontos, hogy desztillált legyen a víz, és szobahőmérsékletű, de én nem próbálkoztam vele azóta x) Nem nekem való, elég sok lakkot elpazarol vele az ember, mire kikísérletezi, melyik alkalmas rá...

    VálaszTörlés
  8. Ezt jó hogy említed, van itthon desztillált víz, akkor eleve azzal kísérletezek. Az biztos, hogy csak olyan lakkokat használnék, amit nem sajnálok.

    VálaszTörlés
  9. Nálunk is van desztillált víz, majd meglátjuk lesz-e eredmény :)

    VálaszTörlés