2011. június 9., csütörtök

Még mindig márvány + Fruity Lashes Summer Nail Giveaway

Először is a jó hír: lesz Sigma játék az F80 kabukiért, de mivel jelenleg is több blogon fut ugyanez, így egy kicsit később írom ki. Sokat azért nem kell rá várni, ezt megígérem. :)

Gondolom már unjátok, de még mindig a márványozós technikán kísérletezek... Tegnap lemostam a többi körmömről a fekete Catrice-t (lesz majd róla külön poszt, amikor csak azt viselem, de annyit elárulhatok, eléggé csalódás ez a lakk), és újból kikészítettem a ragasztószalagot, a lakkokat, a vizestálkát - illetve ezúttal egy bögrét -, és fejest ugrottam bele, némi képzavarral élve.

Azt kell mondjam, ebben is gyakorlat teszi a mestert. Nem mintha mesternek érezném magam, a minta kialakítása továbbra is teljesen esetleges, de mértem az időt, és a 8 körmömmel - a két gyűrűsujjamat nem festettem újra - mindössze 35 perc alatt végeztem, és ebben már az elpakolás is benne volt, azután néztem rá az órára. Ezután még tettem rá fedőlakkot, tisztogattam, stb., de ez egy normál lakkozásban is benne van. Ha mindent beleszámolok a bázis lakktól kezdve a száradási időig-tisztításig, akkor is kb. egy óra alatt készen voltam.

Mivel ennél a technikánál sosem lesz két egyforma minta - főleg ha én csinálom :) - így mindkét kezemről mutatok képeket.
Ez a poszt egyúttal nevezés a Fruity Lashes Summer Nail nyereményjátékára is. Egy nyári hangulatú manikűrt bemutató bejegyzés plusz esélyeket jelent, de a szokásos módokon (követés, fb, twitter, stb.) is lehet nevezni. Határidő: június 30.

2 megjegyzés :