2011. június 1., szerda

Lora díszítő körömlakkok - fail

Már futottam egy kört néhány hete egy Lora lakkal, és akkor említettem, hogy habár az nem jött be, a díszítő körömlakkal még teszek egy próbát. Ennek az ideje jött el ma, amikor ebédszünetben bementem egy eurós boltba és rövid válogatás után kiválasztottam egy csillogó rózsaszínt (egyébként talán nem is volt köztük olyan, ami ne lett volna erősen csillámos). Mivel nem vagyok gyakori vásárló a boltban, így nem tudtam, hogy az üvegcsére ragasztott kettes azt jelenti, hogy kettő kerül 290 Ft-ba. A pénztáros hölgy szólt, hogy ehhez jár még egy, így gyorsan visszaléptem az állványhoz, és leemeltem egy lilát, amúgy is azt a színt nézegettem korábban.

Visszatérve a melóhelyemre először a rózsaszínt próbáltam ki, akkor alkottam ezt a "csodás" designt, ami a képen a hüvelykujjamon látható - az alapszín egyébként az Elf Innocent, kár volt elrontani, de most már mindegy... Nem is ez a lényeg, a meglepetés akkor ért, amikor a lilát is kézbe vettem és letekertem: van pár régi lakkom, amik évek alatt érthető módon besűrűsödtek; de ilyen csontszárazzá még soha egyik se vált. A képből itt csak annyi látszik, hogy új lakkhoz képest mintha kevés lenne az üvegben, illetve hogy az ecset vége eldeformálódott - emiatt már akkor is használhatatlan lenne, ha a lakk amúgy jó -, de az is kőkemény, mint amit kint felejtettek a levegőn. Igazából nem is tudom, hogy történhet ilyesmi egy elvileg bontatlan (?) lakkal, mennyi idő kellhet ahhoz, hogy ilyen mértékben kiszáradjon.
Vettem még körömmatricát is, azok aranyosak
Fotózás után beleöntöttem az üvegbe egy adag lakklemosót, nem mintha azt gondolnám, hogy meg lehet vagy egyáltalán érdemes lenne "megmenteni", inkább tudományos kísérlet, hogy vajon mi lesz vele reggelre. :)

Tanulság: MINDIG ellenőrizd a lakkokat még a boltban, mielőtt megveszed... és utána csavard vissza a tetejét, nehogy az utánad következő járjon úgy, mint most én. :)

5 megjegyzés :

  1. : ( én amúgy érdekes módon a maybelline colorama-lakkokkal járok úgy sokszor, hogy kb. 2 hét alatt ilyen állapotba kerülnek: ( pedig sokan dicsérik őket, de szerintem borzalmasan gyorsan kiszáradnak. Nagyon tetszik a blogod amúgy, a dizájn is nagyon el van találva: )

    teenyweenyobsessions.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Hű, még szerencse, hogy csak 1 euró volt... Juli: nekem van egy Maybelline Colorama lakkom, sötétlila színben, és már elég régóta megvan, de még nem száradt ki.

    VálaszTörlés
  3. Érdekes, épp tegnap este halásztam elő valami rejtett zugból egy colorama lakkot, nem is emlékszem rá, hogy mikor vettem, vagy hogy valaha használtam volna. Különvált benne a festék és az olaj (vagy legalábbis valami folyadék, ami felül úszott), de összerázás után használhatónak tűnt. Kipróbálom majd, milyen felkenve.

    VálaszTörlés
  4. Nem semmi O.o Szerencsére így én még nem jártam. Még jó, hogy nem került több száz/ezer forintba...

    A Colorama lakk nekem sem jött be, egyetlen darab van a birtokomban, az is használhatatlanul sűrű, bár nem mai példány, az tény. Majd talán egyszer megpróbálom használható állapotba hozni :)

    VálaszTörlés
  5. Ha drága lett volna, visszaviszem, hogy legalább cseréljék ki. Nem tűnt fel egyébként, hogy ne lett volna rendesen rácsavarva a teteje... és azt se értem hogy lehet, hogy az ecsetet teljesen simán ki lehetett húzni, mert egy kis árok alakult ki körülötte a csontszáraz lakkból, láttam ahogy belekukucskáltam. Azt várnám ilyen esetben, hogy az ecset beleszárad a festékbe, és az egész egy tömbbé áll össze.
    Még a Moyrát ki akarom próbálni, csak nem járok mostanában pláza környékén.
    Viszont ma vettem két Essence és egy Lovely lakkot, a Lovely 119 Ft-ra volt leárazva. Egy próbát megér. Ránézésre amúgy nem tűnik rossznak. Meg vettem még egy csomó mást is, úgyhogy haul poszt lesz belőle ma.:)

    VálaszTörlés